رونمایی از خودرو حمل واکسن در قم

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این ۲ خودرو به‌منظور حمل واکسن کرونا و نیاز مبرم به زنجیره سرما برای استان قم خریداری شده است.

رونمایی از خودرو حمل واکسن در قم

آیین آغاز عملیات بازسازی و تجهیز مرکز زنجیره سرما در قم

همچنین در این سفر عملیات اجرایی ساخت یکی از پیشرفته‌ترین مراکز نگهداری واکسن توسط معاون بهداشتی وزارت بهداشت در قم آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین با اشاره به تجهیز این مرکز با به‌روزترین یخچال‌ها، گفت: در این مرکز یخچال‌هایی با دمای منفی ۲۰ تا منفی ۸۰ درجه سانتی‌گراد زنجیره سرمای نگهداری از واکسن را تشکیل می‌دهند.

محمدرضا قدیر با اشاره به اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای اجرای این زنجیره سرما در فضایی به متراژ ۱۰۰ مترمربع، گفت: انتظار داریم ظرف ۲ تا سه ماه آینده این مرکز با توان نگهداری واکسن  مورد نیاز استان به بهره‌برداری برسد.

رونمایی از خودرو حمل واکسن در قم

بازدید معاون وزیر بهداشت از مرکز بهداشتی درمانی قمرود

معاون بهداشتی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور که به قم سفر کرده است، با حضور در بخش قمرود از نزدیک روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی روستایی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن خدا قوت به کادر بهداشت و درمان روستایی از امکانات این مرکز و خدمات ارائه شده ابراز رضایت کرد.

علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، امروز به قم سفر کرد؛ وی ابتدا در جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز بهداشت استان شرکت کرد و آخرین وضعیت کرونایی استان را مورد بررسی قرار داد.

دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی امام‌جمعه قم، دیدار با آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و همچنین برگزاری جلسه ستاد کرونای استانی از دیگر برنامه‌های سفر وی به قم است.

error: Content is protected !!