رژیم جنایتکار صهیونیستی درتکاپوی استیلا برمیراث معنوی و تمدنی مسلمانان

به گزارش ایرنا ،‌سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با تاکید بر پیروزی نهایی ملت شریف فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه خود آورده است  که جهان، سال هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می کند. رژیم جنایتکار صهیونیستی که با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد، همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

در این بیانیه افزوده شده است :‌ ظلم، جنایت، ترور و انواع توطئه های آشکار و پنهان نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای، همزاد رژیم اسرائیل بوده و هست و در این میان، آمریکای بدنام نه تنها از هیچ حمایتی در قبال اقدامات این رژیم فروگذار نکرده بلکه هویت ذلت بار خود در برابر صهیونیست ها را با طرح های ننگین بیش از پیش آشکار نموده است؛ امروز به جرأت می توان گفت هر اقدام ایالات متحده آمریکا در منطقه خاورمیانه معطوف به یک اصل و سیاست کلی است و آن حفظ و حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی و کمک به اجرای نقشه های شوم سلطه جویی این رژیم است.

تعیین روز جهانی قدس ، از جمله ابتکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است

تعیین روز جهانی قدس ، از جمله ابتکارهای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) است که با گذر زمان، ارزش های راهبردی آن بیش از پیش آشکار می شود. از افتخارات بزرگ ملت ایران در عصر حاضر، آن است که با انقلاب اسلامی خویش، در کنار ملت مظلوم فلسطین قرار گرفت و رهایی قدس شریف را در ردیف آرمان های اسلامی و انسانی خود قرار داد. امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است.

در حالیکه منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل کشی ها، غارت ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری های سفاکان صهیونیست بسته اند، باید بدانند که قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی همچون شهرک سازی های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی تواند رویای واهی و افسانه ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می داریم

با اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری، امکان برگزاری مراسم به صورت راهپیمایی مقدور نیست، اما همگام با ملت قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل  زنده نگه داشته و به طرق مختلف از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی  حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می داریم. 

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور نیز جامعه بزرگ اسلام و جهان را خطاب خود قرار می دهد و به دل های نگران دنیا خاطرنشان می کند که هدف اگر از سوی خدا، برای خدا و رضایت او باشد چنان در مسیر تحقق قرار می گیرد که هیچ مانعی نمی تواند در آن به اندازه پشه ای ناقابل خللی وارد کند. بنابراین نه ویروس کرونا و نه هیچ چیز دیگری نمی تواند در راه حمایت از کشور فلسطین، آزادی فلسطین و همراهی با جبهه مقاومت مانع افکنی کند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی در پایان خاطر نشان کرد :‌ ما نیز گوش جان به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب می‌سپاریم و از تمامی دل های بی قرار دعوت به عمل می آوریم تا با وحدت و گسترش تفکر مقاومت، در راه بازگرداندن حتمی و قطعی قدس شریف آزاد به صاحبان اصلی آن سهمی هرچند کوچک اما ارزشمند داشته باشند.

error: Content is protected !!