رییس جمهوری: دکتر عین اللهی چهره شاخص و مرد میدان است

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی روز شنبه در جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم درباره وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: در این بخش مانند بخش های دیگر افرادی مطرح بودند که با همه آنها صحبت و مصاحبه و برنامه های آنها بررسی شد. به عنوان مثال آقای قاضی زاده اولویت او بهداشت و درمان نبود.  

وی افزود: با هر چهره انقلابی در وزارت بهداشت و درمان بگویید دکتر عین اللهی را به عنوان یک چهره انقلابی در این حوزه می شناسند. او استاد تمام دانشگاه است و فردی است که در میدان است.

رییسی ادامه داد: دیگر چهره‌هایی در این حوزه داشتیم که او را معرفی نکردیم آقای ایمانیه است که چهره ای شاخص در بهداشت و درمان در شیراز است، شخصیتی است که هم علم و هم عمل دارند که مسایلی بود که نشد در خدمت او باشیم.  

وی با بیان این که چهره های خوب کم نداریم، گفت: اما دکتر عین اللهی چهره شاخص است که حتی در رابطه با مبارزه با کرونا که امروز مساله اصلی ما است می تواند بسیاری از نیروها را به همکاری دعوت کند و این بخش را با موفقیت دنبال کند.  امیدواریم که کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود اما اگر ادامه دار بود نیازمند به یک مدیریت قوی و کارآمد است که بتواند کار را دنبال کند و او در این رابطه نگاه به مردم و ضعفا همواره در کارنامه اش بوده است.

به گزارش ایرنا، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم، ۲۰ مرداد ماه اسامی کابینه پیشنهادی خود را به مجلس ارائه کرد.

در این میان دکتر بهرام عین اللهی به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح شده است.

دکتر بهرام عین‌ اللهی متولد ۱۳۳۷ سراب، متخصص چشم‌پزشکی، فلوشیپ قرنیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر انجمن آموزش علوم پزشکی، عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی کشور، عضو شورای عالی استعدادهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دبیر شورای گسترش دانشگاه‌ها، دبیر شورای شورای آموزش پزشکی و تخصصی کشور، رئیس دفتر نظارت و ارزیابی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضو شورای عالی مرکز تحقیقات چشم‌ پزشکی کشور، مشاور سازمان بین‌المللی آموزش پزشکی اروپا، ریاست قطب چشم‌پزشکی از سال ۱۳۸۸ تاکنون، ریاست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید دکتر لبافی‌نژاد و عضو هیأت ممیزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو هیأت جذب این دانشگاه از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

error: Content is protected !!