زاکانی: شهرداری برای مقابله با کرونا یکپارچه وارد میدان شده‌است

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی روز جمعه در آیین راه اندازی ۲۶ مرکز واکسیناسیون جدید در شهر تهران افزود: باید فضای اتحاد را به عرصه نبرد با کرونا منتقل کنیم؛ چراکه بیماری کووید – ۱۹ چیزی نیست که یک روزه پرونده آن بسته شود بلکه باید با آن زیست و آن را زمین گیر کرد.

وی افزود: کادر درمان در این ماه های متمادی و بعد از شیوع کرونا تا کنون، با سر بلندی ظرفیت بزرگی از خدمت را به ثبت رساند و این راه نیاز به مشارکت همه بخش ها برای تکمیل این جهاد دارد و شهرداری یکی از این مراکز است.

زاکانی یادآورشد: طی ماه های گذشته خدمات شایسته ای را شهرداری در نهایت گمنامی و نبود تبلیغ در طبق اخلاص گذاشت اما بنا شد از این پس شهرداری همه ظرفیت ها را به کار بگیرد و همه اجزای این نهاد امروز می خواهند رنگ و بوی خدمت در عرصه مقابله با این بیماری را بگیرند.

وی گفت: تلاش ما این است که با تمام ظرفیت هایی که در شهرداری راه اندازی شد، با توسعه مراکز واکسیناسیون شروع کنیم و آن را به سمت فاصله گذاری اجتماعی و ارایه سطح گسترده ای از خدمات اجتماعی سوق دهیم.

شهردار پایتخت یادآوری کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید چشم هایی را خیره، دل هایی را امیدوار و ذهن هایی را مشغول کرد.

وی یادآور شد: کسانی امیدوار شدند که در پرتو حق خواهی خود به ذهنشان خطور نمی کرد که ملتی با رهبری پیامبرگونه امام راحل توان مقابله با استبداد داخلی و استکبار خارجی را داشته باشد.

زاکانی اظهار داشت: اربعین حرکت و نهضت آخرالزمانی است که امیدهایی را برای جبهه حق و نگرانی هایی را برای کسانی که دشمن این حوزه هستند، به همراه دارد.

وی بیان کرد: امروز شما می بینید که آمریکا در منطقه بیش از هشت هزار میلیارد دلار هزینه کرده است اما شکست می خورد و این شکست از مکتب ما، قدرت مردم و حضور موثر نیروهای انقلابی و جهادی است.

به گزارش ایرنا، در آیین امروز ۲۶ مرکز واکسیناسیون خودرویی و سیار با حضور زاکانی شهردار پایتخت و مهدی چمراه رئیس و دیگر اعضای شورای شهر تهران، با هدف خدمت‌رسانی به جامعه هدف راه‌اندازی شد.

این مراکز واکسناسیون شامل ۱۳ مرکز ثابت، سه مرکز خودرویی و ۱۰ مرکز سیار است که به صورت نمادین یکی از آنها در خیابان قلعه مرغی محله زمزم راه اندازی شد.

error: Content is protected !!