زندگی شهدای مدافع سلامت بزودی در ۱۲ قسمت به روی آنتن تلویزیون می رود

به گزارش ایرنا، حسین سوهانی روز پنجشنبه در نشست خبری رسانه های استان قزوین افزود: این مستند تلویزیونی به روایت زندگی شهدای مدافع سلامت می‌پردازد که در ۵ قسمت از آبان ماه سال گذشته کلید خورد و به دلیل استقبال مطلوب مخاطبان و همچنین مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده تا ۱۲ قسمت تولید شود.
وی هزینه تولید هر قسمت را ۵۰ تا ۶۰‌میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون برای تولید مستند “روایت ایثار” به شهرهایی مانند آمل، دزفول و استان‌های مختلفی مانند فارس، اصفهان و بوشهر سفر کرده ایم.
سوهانی با اشاره به اینکه چهار قسمت از مجموعه روایت ایثار به شهدای مدافع سلامت قزوین اختصاص دارد ،تصریح کرد: در استان قزوین تولید مستند زندگی شهدای مدافع سلامت امیر قاسم جلیلوند، مریم شرف‌خواه و حسن میانه‌ساز و همچنین مستند شهید مدافع حرم رسول‌ مرادپور در حال انجام است.
این کارگردان مستند ساز با اشاره به اینکه هر قسمت مستند روایت ایثار در ۲۵ دقیقه است ، افزود: این مستند از ۹ شبکه پخش خواهد شد.
وی از همکاری خوب بنیاد شهید قزوین در ساخت این مجموعه تقدیر کرد و گفت: مستند روایت ایثار با محتوای نمایشی است و باید برخی صحنه‌های آن بازسازی شود که علوم پزشکی و استانداری همکاری‌های لازم را با ما دارند.

error: Content is protected !!