زنگ خطر کرونا در سنقر و کلیایی به صدا درآمده است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرتضوی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا کرونا شهرستان سنقر و کلیایی اظهار کرد: برای کنترل موج پنجم کرونا نیازمند تقویت باورها نسبت به خطرات بیماری ویروس کرونا و اقناع سازی افکار عمومی برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی و خروج از وضعیت قرمز کرونایی هستیم.

وی افزود: با توجه به قرمز شدن همزمان شهرستان‌های همجوار و همچنین شهرستان سنقر و کلیایی نیازمند توجه و نظارت بیشتر شهروندان بر ارتباطات و مراودات با دیگر شهرها هستیم.

فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به انجام فرایند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان تصریح کرد: در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، موضوع واکسیناسیون از اهمیت بالایی برخوردار بوده که در این راستا شهرستان سنقر وکلیایی بعد از شهرستان کرمانشاه بیشترین میزان واکسیناسیون با تزریق حدود ١۵ هزار ۶۷۳ دز تاکنون انجام گرفته است.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع خشکسالی و کاهش میانگین بارندگی‌ها در استان کرمانشاه و سنقر کلیایی اشاره کرد و گفت: از مردم شریف شهرستان سنقر و کلیایی درخواست می‌کنم نسبت به اهمیت موضوع صرفه جویی و مدیریت در مصرف آب توجه جدی داشته باشند.

error: Content is protected !!