ستاد اجرایی فرمان امام ۳ میلیون سرم وارد و توزیع کرد

به گزارش ایرنا، عارف نوروزی روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح‌های توسعه‌ای شرکت پخش البرز وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام، اظهار کرد: در پخش البرز امکان تامین دارو برای ۱۲ هزار نقطه در کشور را داریم. امروز برای توزیع دارو حدود ۴۱ خودرو یخچال دار را به مجموعه پخش البرز اضافه کردیم و برای افزایش ظرفیت توزیع مواد غذایی و دارویی در این مجموعه سرمایه گذاری مناسبی انجام شده است.

وی افزود: بنیاد احسان برکت و گروه اقتصادی تدبیر از بازوان ستاد اجرایی هستند. اکنون شرکت پخش البرز با پوشش ۶۲ هزار نقطه در کشور شامل ۵۰ هزار نقطه برای تامین مواد غذایی و ۱۲ هزار نقطه برای تامین داور خدمات رسانی می‌کند.

نوروزی گفت: پخش البرز توانایی توزیع سریع دارو به تمام نقاط کشور را دارد و می‌تواند با سرعت فوق العاده‌ای اقلام را به تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها در سطح کشور برساند.

مدیر عامل شرکت پخش البرز نیز اظهار کرد: در مراسم امروز/سه شنبه  از سامانه هوشمند (مسیریابی توزیع بهینه کالا و مدیریت و کنترل ناوگان توزیع) رونمایی شد و همچنین عملیات ساخت مراکز توزیع شیراز و ارومیه (کلنگ زنی ساخت مراکز توزیع شیراز به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

ستاد اجرایی فرمان امام ۳ میلیون سرم وارد و توزیع کرد

عقیل آرین نژاد افزود: کلنگ زنی مرکز توزیع ارومیه به مساحت ۲۰ هزار متر مربع با ظرفیت ۵۴۰۰ متر مربع انباری و اداری و اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال، بهره برداری از طرح های نوسازی و بهسازی مجتمع انبارهای تهران، بهره برداری از طرح های توسعه و نوسازی تجهیزات انبار، بهره برداری از ۴۱ دستگاه خودرو جدید سنگین و نیمه سنگین و افزایش ظرفیت ناوگان توزیع زنجیره سرد به میزان ۲۶۴ تن و ایجاد افزایش ظرفیت توزیع اورژانسی دارو در سطح کشور با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال و نو سازی و توسعه ناوگان توزیع زنجیره سرد در مناطق محروم از دیگر طرح های قابل افتتاح شرکت پخش دارویی البرز در سراسر کشور است.

در این مراسم از خانواده شهید مدافع سلامت دکتر سید رضا شجاع الساداتی و همچنین کارمند آزاده و جانباز دفاع مقدس اسماعیل بیک زاده تحلیل شد.

error: Content is protected !!