ستاری: فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور در حال توسعه است

سورنا ستاری روز یکشنبه در حاشیه راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی سلول های بنیادی و طب بازساختی در جمع خبرنگاران افزود؛ این کار می تواند فرهنگ آموزش و پژوهش را در دانشگاه‌ها تحت تاثیر جدی قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران در حوزه سلول های بنیادی و طب بازساختی دانشگاهی پیشرو  است، بیان کرد: در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه ها خواهیم بود.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: علاوه بر راه اندازی شتابدهنده و موضوعاتی دیگری که در حوزه توانبخشی در این دانشگاه اتفاق افتاد، پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در غرب تهران قرار است راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های استاندار تهران این کار شتاب خواهد گرفت، اظهارکرد: این کار سبب اتفاقات خوبی در آینده خواهد بود اما شروع یک حرکت بزرگ در این دانشگاه است.

نخستین جلسه هیات امنا پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران، همزمان با افتتاح شتابدهنده تخصصی سلول های بنیادی و طب بازساختی برگزار شد.

 سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در این جلسه حضور داشتند.

error: Content is protected !!