سی و دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون استان تهران در پاکدشت افتتاح شد

به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در آیین افتتاح سی‌و دومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونای شهرستان‌های استان تهران در پاکدشت اظهار داشت: در سایه تلاش دولت در وارد کردن واکسن کرونا و اعتماد مردم، شاهد سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در استان تهران هستیم.

وی ادامه داد: رسیدن به رکورد تزریق ۱۰ هزار دُز واکسن در پاکدشت، نشان از سرعت این امر در استان تهران دارد.

ذوالقدر گفت: افتتاح سی‌ودومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان‌های استان تهران ظرف مدت چهار هفته نشان از عزم و اراده تمامی دستگاه‌ها در ایمن کردن جامعه در برابر کرونا دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با پویش وزارت بهداشت در واکسینه کردن جامعه طی ۱۰ روز آینده، به زودی کل جمیعت استان تهران در برابر این بیماری واکسینه شوند.

ذوالقدر با اشاره به همراهی سپاه پاسداران با مسوولان شبکه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ۱۲ هزار بسیجی شهرستان‌های استان تهران در ۲ شیفت به طور مستقیم در کنار مسوولان بهداشت و درمان قرار دارند و خدمات خود را در حوزه واکسیناسیون به مردم ارائه می‌دهند.

وی افزود: سپاه سیدالشهداء(ع) در شهرستان‌های غرب استان تهران اقدام به تهیه کپسول اکسیژن کرده است و آن را در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهد.

ذوالقدر با تأکید بر لزوم واکسیناسیون کل افراد جامعه گفت: سپاه پاسداران آماده است در صورتی که افراد قادر به حضور در مراکز واکسیناسیون نباشند، آنان را به این مراکز رسانده و یا در صورت ناتوانی در رفت و آمد، در صورت تأمین پزشک، عمل واکسیناسیون را در منزل افراد انجام دهد.

وی گفت: با توجه به اعلام رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، هیچ محدودیتی در تأمین واکسن وجود ندارد و تلاش می شود تا با افزایش تعداد و ساعات فعالیت مراکز واکسیناسیون کل افراد جامعه هدف در برابر این بیماری واکسینه شوند.

ذوالقدر با اشاره به تزریق ۱۰ هزار دُز واکسن کرونا در پاکدشت گفت: افزایش تعداد تزریق واکسن کرونا در پاکدشت و رسیدن به واکسینه شدن ۱۸۰ هزار نفر از جامعه هدف شهرستان، این نوید را به مردم و مسوولان می‌دهد که ظرف یک ماه آینده کل جامعه هدف استان واکسینه شوند.

وی اضافه کرد: پاکدشت نخستین شهرستان استان تهران است که طرح واکسیناسیون شهرک‌های صنعتی را آغاز کرد و تلاش می‌شود تا با افزایش مراکز واکسیناسیون در شهرک‌های صنعتی، خانواده کارگران نیز علیه کرونا واکسینه شوند.

ذوالقدر با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس از اجرای ۵۴۹ عنوان برنامه در مناطق مختلف استان تهران به مناسبت گرامیداشت این ایام خبر داد.

وی از برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری رزمایش رزمی در شهرستان‌های پرند و پردیس، اجرای مانور حقیقی عملیات کربلای چهار و پنج، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای تئاتر محلی و خیابانی، برگزاری نشست‌های مشاوره‌ای، اجرای طرح هر مسجد یک سنگر و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس خبر داد.

error: Content is protected !!