شرایط فوق‌العاده در قزوین تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر هدایت اله جمالی پور بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم با همراهی همه اعضای ستاد و مردم هرچه زودتر وضعیت این بیماری و شیوع آن مدیریت شود تا باز به روزهای خوب بازگردیم.

وی افزود: مصوبات جلسات باید مورد توجه قرار بگیرد و باید پایشی از روند اجرای مصوبات و دلیل اجرایی نشدن برخی از آنها بررسی شود و اگر دستگاهی در این مسئله بدون دلیل کوتاهی کرده حتماً باید به دلیل به‌خطر انداختن جان مردم مورد برخورد قرار بگیرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: تعلل در اجرای مصوبات به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و قرار نیست با کوتاهی سلامت مردم را با مخاطرات جدی روبرو کنیم.

وی بیان کرد: ما هنوز در پیک قرار داریم و تغییر و بهبود روند به معنای فراهم شدن زمینه جدید نیست و نباید سریع ساده انگاری را در بین مردم ترویج داده و فعالیت‌ها را عادی کنیم.

جمالی پور ادامه داد: محدودیت‌ها و شرایط فوق‌العاده در استان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت و تغییر وضعیت بنا به بررسی شرایط و پس از ماه رمضان ممکن خواهد بود.

وی تصریح کرد: از لحاظ رعایت پروتکل‌ها شرایط خوبی نداریم و نیاز است که رسانه‌ها در این حوزه مردم را بیشتر به رعایت پروتکل‌ها ترغیب کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه محدودیت مسافرت در عید فطر با قدرت انجام خواهد شد، تأکید کرد: نگران جمع‌های خانوادگی در عید فطر هستیم و امیدواریم مردم به دنبال پیک جدید نباشند.

وی تصریح کرد: پذیرش میهمان در کلیه مراکز گردشگری در ایام عید فطر ممنوع و این مراکز تا پایان تعطیلات تعطیل خواهند بود.

error: Content is protected !!