شناسایی ۱۲۴ بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان شکراله سلمان‌زاده پنجشنبه افزود:در شبانه روز گذشته ۵۲ نفر در آبادان، ۳۹ نفر در خرمشهر و ۳۳ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند.

وی افزود: از ۱۳۷ مورد مثبت جدید کرونا در این منطقه ۱۱۳ نفر در آبادان ، خرمشهر و شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز ۲۵ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری و ۱۹ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بستری شدگان در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان را ۱۵۲ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار در شهرهای آبادان و خرمشهر جان خود را از دست دادند.

سلمان زاده بیان کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲۰۳ هزار و ۲۶۰ مورد بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۸۰۸ نفر بستری و ۱۰ هزار و ۳۸۷ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان‌ مرخص شدند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.

error: Content is protected !!