شیوع کرونا ضعف زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر را نمایان کرد

به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدی عصر شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه درمانی جنوب استان بوشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مد نظر ما برای پیگیری مسائل جنوب استان بوشهر، موضوع سلامت و زیرساخت‌های مربوطه است.

وی اضافه کرد: شیوع کرونا و افزایش تعداد موارد بستری در استان بوشهر به خوبی ضعف‌ها و کمبودهای زیرساختی در حوزه درمان را نمایان کرد و نیاز است که مسئولان توجه ویژه و خاصی به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر سهم مهمی در اقتصاد کشور دارد و به عنوان قطب اقتصادی و انرژی کشور شناخته می‌شود و باید سهم بیشتری از این مواهب اقتصادی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش مهم استان بوشهر در درآمد ناخالص داخلی و ملی خاطرنشان کرد: این استان باید همسان با این ظرفیت‌های درآمدی، توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های رفاهی، درمانی، اشتغال‌زایی و عمرانی این استان شود.

حجت‌الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر باید مورد توجه ویژه مسئولان قرار بگیرد افزود: حل مشکلات مراکز درمانی و تأمین تجهیزات و امکانات درمانی استان بوشهر ضروری است.

وی با اشاره به نقش مهم بیمارستان کنگان در خدمات‌دهی به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر و صنایع مستقر در این منطقه افزود: امکانات لازم برای مراکز درمانی و بیمارستان‌های جنوب استان بوشهر از جمله کنگان فراهم شود.

error: Content is protected !!