طرح قرنطینه هوشمند در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین اللهی شامگاه شنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: طرح قرنطینه هوشمند، فردا در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می‌شود

وی با اشاره به اینکه یا اجرای طرح قرنطینه هوشمند، استفاده از خدمات در کشور، منوط به تزریق واکسن می‌شود، تصریح کرد: شعار اصلی دولت سیزدهم در حوزه سلامت، توجه ویژه به بخش بهداشت است.

عین اللهی تصریح کرد: فاصله گذاری در وسایل نقلیه از جمله هواپیما با افزایش پوشش واکسیناسیون لغو می‌شود.

وزیر بهداشت عنوان کرد: در مرز مهران با توجه به تردد بسیار بالای مسافرین باید یک مرکز بهداشتی، درمانی و آزمایشگاهی مجهز و پیشرفته راه اندازی شود.

عین اللهی افزود: مقدمات راه اندازی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی ایلام باید فراهم شود و ما در وزارت بهداشت، موافقت اصولی خودمان را اعلام می‌کنیم.

وزیر بهداشت اضافه کرد: با تیپ بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی مخالفیم چون جلوی پیشرفت و رشد آنها را می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیماران و همراهان آنها در بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی باید مورد احترام و تکریم قرار گیرند، افزود: دانشکده پرستاری در شهرستان دهلران راه اندازی خواهد شد.

وزیر بهداشت یادآور شد: بیمارستان در حال ساخت رازی ایلام، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز درمانی است که ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و باید این بیمارستان به سرعت تجهیز و به بهره برداری برسد.

error: Content is protected !!