عزل سریع و با قید فوریت مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حبیب الله خجسته پور ظهر یکشنبه با ارسال مکاتبه به ناظم رضوی، شهردار سمنان نسبت به عزل با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که واجد شرایط دریافت واکسن کوئید ۱۹ نبودند دستور صریح صادر کرد.

در این نامه آمده است: با عنایت به بررسی‌های به عمل آمده دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره ۴۹۰۲۶ مورخ ۹۹.۱۱.۲۵ رئیس محترم سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و نامه شماره ۹۹.۶.۲۵۰۹۰ مورخه ۹۹.۱۲.۲۲ معاون محترم بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، واجد شرایط دریافت واکسن کوئید ۱۹ نبوده‌اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام نموده‌اند.

در این نامه آمده است: در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول محترم رئیس جمهور به عنوان وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، نسبت به عزل آنان از مسئولیت با قید فوریت اقدام و نتیجه را اعلام نمائید. لازم به توضیح است با توجه به بررسی انجام فرآیندها، هیچ‌گونه قصوری متوجه متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

به گزارش مهر، چند نفر از کارکنان و مدیران شهرداری سمنان روز گذشته واکسن کرونای سهمیه پاکبانان را دریافت کرده بودند.

error: Content is protected !!