عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه آغاز شد

به گزارش ایرنا؛ استاندار کرمانشاه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان دالاهو گفت: خوشبختانه با پیگیری مستمر امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم.

«هوشنگ بازوند» افزود: در زمان زلزله مردم این شهرستان خدمات داوطلبانه ارزنده‌ای داشتند و در بازدیدها این مطالبه از سوی مردم مطرح می شود که با وجود مشکلات اعتباری و محدودیت های تخصصی با پیگیری مجدانه نماینده مردم در مجلس، همکاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و مطالبه گری مردم عملیات اجرایی این طرح درمانی امروز آغاز شد.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی برای تسریع در انجام فرآیندها و آغاز سریع عملیات اجرایی گفت: پیمانکار پروژه مشخص شده و سایر اعتبارات لازم نیز تا ۳۰ روز آینده اختصاص می یابد.

شهرستان دالاهو اکنون فاقد بیمارستان است و مردم این شهرستان برای امورات درمانی خود به شهرستان های مجاور یا مرکز استان مراجعه می‌کنند.

در این مراسم بخشی‌پور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس، معاون عمرانی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

شهرستان دالاهو با حدود ۴۰هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

استاندار کرمانشاه صبح پنجشنبه به غرب استان سفر کرد و ابتدا با حضور در شهرستان اسلام آباد غرب کلنگ عملیات اجرایی ساخت اورژانس بیمارستان امام خمینی و مرکز آموزش و کارآفرینی بدره‌ای را به زمین زد.

error: Content is protected !!