عملیات ساخت مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول آغاز شد

به گزارش ایرنا دکتر عبدالحمید طالبیان مدیر مرکز جراحی های محدود و بسته نخبگان سلامت در این آیین گفت: چهره دزفول با تلاش‌ها و پیگیری‌های مسوولان از جمله نماینده و فرماندار دزفول به سرعت در حال تحول است.

وی افزود: با پیگیری سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان موافقت اصولی برای ۱۶ رشته از جمله جراحی، داخلی، اطفال، اورولوژی و زنان در مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت دزفول گرفته شده است.

دکتر طالبیان بیان کرد: تلاش ما بر این است که با کمترین نرخ اقتصادی این تکنولوژی و درمان در اختیار همگان قرار گیرد که برای رسیدن به این هدف باید به زنجیره توریسم سلامت متصل شویم.

وی افزود: هشت سال قبل با استاندار بصره برای اعزام سه هزار بیمار تفاهم کردیم ولی بنا به دلایلی این تفاهم از سوی ایران لغو شد که امیدواریم با همت مسوولان این موضوع اجرایی شود و شاهد حضور توریسم درمانی در شهرستان دزفول باشیم.

مدیر مرکز جراحی های محدود و بسته نخبگان سلامت اظهارداشت: تلاش داریم این مرکز همگانی شود و همه افراد جامعه به آن دسترسی داشته باشند و نرخ اقتصادی درمان پایین بیاید.

وی با بیان اینکه پروفسورهای مختلفی از نقاط مختلف دنیا قول همکاری برای تکمیل بخش‌های این مرکز را داده اند، افزود: حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در فاز نخست این طرح هزینه خواهد شد که شامل پنج طبقه ۳۵۰ مترمربعی و سه طبقه پارکینگ می‌شود.

دکتر طالبیان بیان کرد: بیش از ۲ برابر این اعتبار یعنی حدود ۸۰۰ میلیارد ریال هم برای تجهیز این مرکز نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و دیگر سرمایه داران و مسوولان هرچه سریعتر تکمیل شود.

امام جمعه دزفول نیز در این آیین با گرامیداشت چهارم خرداد روز دزفول گفت: دنیا بازاری است که عده ای بهره می برند و عده ای خسارت می بینند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به همدلی مسوولان شهرستان دزفول افزود: ساخت این مرکز جراحی قدم بسیار بزرگی است و همت های بزرگی می طلبد و همه وظیفه دارند در مسیر اجرای این طرح همکاری کننندـ

وی تلاش نماینده و فرماندار ویژه دزفول برای رفع مشکلات شهرستان را ستود و ادامه داد: کارهای بزرگی در شهرستان دزفول یکی پس از دیگری در حال بهره برداری و شروع شدن است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه دزفول ظرفیت های فراوانی دارد، اظهارداشت: دزفول نه تنها مشکل خود را رفع می کند بلکه بخشی از مشکل استان وکشور را به دوش میکشد.

وی با اشاره به نقش دزفول در بحث اقتصاد و بهداشت و درمان گفت: کادر درمان و پرستاران این شهرستان شبانه روز برای گذشتن از پیک کرونا تلاش کردند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه نتیجه همدلی، وحدت و اخلاص در کار ارایه خدمات بهتر به جامعه است، گفت: اختلاف و تفرقه یک بلا است که بر سر یک شهر می آید.

وی افزود: برای به نتیجه رسیدن این کار بزرگ از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مرکز جراحی‌های محدود و بسته نخبگان سلامت مجموعه ای تخصصی در زمینه بیماری های مغز و اعصاب و ستون فقرات است که توسط بخش خصوصی در ابتدای جاده دزفول – اندیمشک جنب بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) احداث می‌شود.

سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری شب گذشته(چهارشنبه) برای شرکت در آیین های چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول به این شهرستان سفر کرد.
قرار است وزیر دادگستری در آیین بهره برداری از شرکت قند اورنج دزفول و همچنین دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز نیز شرکت کند. 

error: Content is protected !!