فرماندار: برگزاری هرگونه مراسمی در شهرستان صحنه ممنوع است

«علیرضا حیدری» روز جمعه در باره آخرین وضعیت کرونا در شهرستان صحنه به ایرنا افزود: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر قرمز بودن وضعیت صحنه بلافاصله جلسه ستاد کرونا شهرستان با حضور اعضا برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی ادامه داد: براساس این تصمیمات، محدودیت های کرونایی در تمام مشاغل به جز گروه اول انجام گرفت تا از تجمع افراد در سایر گروه ها و اماکن شلوغ جلوگیری شود.

حیدری با بیان اینکه تیم های بازرسی و نظارتی به صورت روزانه از مشاغل شهر بازدید به عمل می آورند، گفت: تیم های بازرسی و نظارتی و شامل اداره صمت، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و بسیج در حال فعالیت هستند و تاکنون ۲۶ واحد صنفی به علت تخلفات و فعالیت غیرمجاز در ایام کرونا توسط این گروه ها پلمپ شده است.

وی در خصوص تعداد بیماران بستری ناشی از ویروس کرونا در صحنه بیان کرد: تا امروز(جمعه) ۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان دکتر معاون بستری هستند.

حیدری پیشگیری را یکی از مهمترین راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا دانست و از همه مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حذف چرخه انتقال ویروس کرونا و مهار وکنترل آن کمک کنند.

فرماندار صحنه در پایان از زحمات مستمر کادر درمان در مقابله با بیماری کووید ۱۹ به خصوص پرسنل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ارایه خدمات در بیمارستان‌ تقدیر کرد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز، در شهرهای جوانرود و روانسر نارنجی و ثلاث باباجانی نیز زرد است.

error: Content is protected !!