فرمانده سپاه استان تهران: ۱۲ هزار بسیجی در طرح شهید سلیمانی فعال بودند

سردار “احمد ذوالقدر” روز یکشنبه در آیین تجلیل از بسیجیان سپاه ثامن‌الحجج (ع) فعال در طرح شهید سلیمانی پاکدشت اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی همواره کمک‌رسان کشور در عرصه‌های مختلف اجتماعی بوده و در ایام شیوع کرونا نیز با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ایفای نقش کرده است.

وی با اشاره به این‌که طرح شهید سلیمانی در پنج مرحله با همکاری کادر درمان اجرا شد افزود: امروز نیز در آخرین مرحله در حوزه  واکسیناسیون، سپاه پاسداران با فراهم کردن امکاناتی نظیر آمبولانس، ابزار و تجهیزات پزشکی، واکسیناتور و پیش‌بینی مراکز تجمیعی و به کارگیری پزشکان آماده خدمت به جامعه است.

 فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران اظهار داشت: در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی، در برخی از شهرستان‌های استان تهران ۱۰۰ درصد منازل و در دیگر شهرستان‌ها تا ۸۰ درصد منازل توسط بسیجیان مورد پایش و رصد قرار گرفتند.

وی گفت: در مرحله بیماریابی، نیروهای بسیجی با همراهی کادر درمان درب منازل حضور پیدا کرده و با گرفتن تست از اطرافیان بیماران شناسایی شده، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک بزرگی کردند و به این منظور نقاهتگاه‌هایی نیز تجهیز شد که البته با استقبال خوبی همراه نشد.

ذوالقدر همچنین از تهیه و توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان‌های استان تهران خبر داد و افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی یکی دیگر از اقدامات سپاه در اجرای این طرح بود که عمده این ارزاق توسط مردم و خیرین جمع‌آوری و تامین شد.

وی ادامه داد: در حوزه تدفین اموات کرونایی نیز  طلاب خواهر و برادر به صورت داوطلبانه و شجاعانه وارد میدان شده و به جامعه خدمت رسانی کردند.

error: Content is protected !!