فرمانده سپاه سمنان: ایران خیزهای کرونا را با کمترین تلفات کنترل کرد

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی روز یکشنبه در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی غدیر سمنان گفت: بهره‌برداری از مراکزی مانند مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی با هدف تسریع واکسیناسیون عمومی کرونا، نشاندهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی بسیج را متشکل از تمام ملت مومن و وطن‌پرست ایران دانست و افزود: با وجود تلاش دشمنان برای فاصله‌گذاری بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، حضور نیروهای مردمی بسیج کنار مسئولان نظام در بحران‌ها نشان‌دهنده پیوند محکم مردم و حاکمیت در کشور است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: طرح شهید سلیمانی حاصل نشست‌ها و هم‌اندیشی دانشگاه‌های علوم پزشکی با بسیج و سپاه است و خدمات ارائه شده در این طرح نقش مهمی در کنترل شیوع کرونا دارد.

دامغانی با اشاره به افتتاح ۶ مرکز واکسیناسیون جدید در استان سمنان بیان کرد: افتتاح مرکز واکسیناسیون گرمسار در روز عاشورای حسینی نشان از کار جهادی و مسئولیت‌پذیری نیروهای بسیج و کادر درمان استان دارد.

وی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی طی چهار روز از تعطیلات کرونایی متصل به تاسوعا و عاشورای حسینی به بهره‌برداری رسید بیان کرد: این مرکز با تلاش نیروهای بسیج جامعه پزشکی به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

دامغانی بیان کرد: اصل کار طرح شهید سلیمانی محله‌محور است و در این طرح تلاش می‌شود با بیماریابی، مراقبت در منزل و خدمت رسانی به مبتلایان، مشکلات ناشی از این بیماری برای خانواده‌ها به حداقل برسد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: مردم ایران قدرشناس هستند و همواره قدردان زحمات کادر درمان و تمام نیروهای مردمی که در شیوع کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند خواهند بود.

مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی، بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان دارای ۱۴ غرفه با حضور مسوولان استان و سپاه قائم(عج)، بسیجیان و خانواده شهید مدافع سلامت «اکبر ناظری‌پور» آغاز به کار کرد.

error: Content is protected !!