فعالیت ۶۰ گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار عباس بنایی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، نیروهای بسیجی در شمال غرب شیراز حضوری مؤثر در راستای مقابله با شیوع همه گیری کرونا داشته و اقدامات مستمری را اجرایی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به شدت گسترش پیک پنجم کرونا، جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت در راستای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در محدوده شمالغرب شیراز برگزار شد.

وی گفت: در این راستا ۲۱۰ تیم متشکل از خواهران و برادران بسیجی در قالب تیم‌های مراقبتی اقدام به بیماریابی، کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا و فعالیت‌های مراقبتی و آموزشی برای اعضای خانواده بیماران، همکاری در واکسیناسیون و … را اجرایی کردند.

سرهنگ بنایی گفت: در موضوع حمایتی و به همت ۶۰ گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در پیک پنجم کرونا ۳۸۰۰ بسته معیشتی، ۳۸۰ بسته بهداشتی و ۳۲ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا در محله‌های کم برخوردار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز همچنین گفت: ۵۰ تیم نظارتی بسیج به همت واحد بهداشت محیط مراکز سلامت و اصناف، بازدید و بازرسی از صنوف مختلف را اجرایی کرده تذکرات لازم به اصناف متخلف در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی، دادند.

error: Content is protected !!