فوت ۴۵ بیمارکرونایی طی شبانه روز گذشته در گیلان/۲۶۱ بیمار بدحالند

به گزارش خبرنگار مهر، آبتین حیدرزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌های کرونایی در استان همچنان دو رقمی است، اظهار کرد: این نشان دهنده این است که کرونا در استان فعال بوده و قربانی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه هر گونه سهل انگاری نسبت به کرونا و بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌ها می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، افزود: هم اکنون هزار و ۹۴۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد ۳۵۲ نفر از در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند، گفت: تعداد بستری‌های روزانه در گیلان بالا است.

وی به بدحالی ۲۶۱ بیمار کرونایی در گیلان اشاره و اضافه کرد: امروز ۱۹ بیمار بد حال کرونایی به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

حیدرزاده با اشاره به اینکه فوتی‌های کرونا همچنان در گیلان رکورد می‌زند، گفت: در شبانه روز گذشته ۴۵ نفر از شهروندان گیلانی جان خود را به واسطه کرونا از دست دادند و این نشان دهنده این است که کرونا با کسی شوخی ندارد.

وی با بیان اینکه همه گروه‌های سنی از سوی کرونا تهدید می‌شوند، ادامه داد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پرهیز از حضور در اجتماعات و دورهمی ها و اجتناب از ترددهای غیر ضروری و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی باید از سوی همه شهروندان با جدیت بیشتری رعایت شود.

error: Content is protected !!