فیلم// راهکارهای طب سنتی برای "درمان آنفلوآنزا" از زبان استاد خیراندیش

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ هر ساله با شروع فصول سرد سال و عموماً با آغاز پاییز شاهد شیوع “آنفلوآنزا” در کشورمان هستیم؛ بیماری که متاسفانه به دلیل برخی اطلاع‌رسانی‌ها غلط و البته قابل تامل، باعث ترس و وحشت طیف زیادی از مردم می‌شود و به واسطه تبلیغات گسترده‌ای که برای واکسن آنفلوآنزا می‌شود، در این فصول، شاهد هجوم عده زیادی از مردم کشورمان برای تزیق این واکسن هستیم.

جدای از اینکه بسیاری از افرادی که حتی واکسن انفلوآنزا را تزیق می‌کنند به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند، میزان موفقیت نظام سلامت کشورمان در حوزه طب کلاسیک در مهار و درمان بیماری ساده‌ای مانند آنفلوآنزا به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

در حوزه طب سنتی برای پیشگیری و درمان آنفلوآنزا، راهکارهای بسیار مجرب و ساده‌ای وجود دارد که هر فردی به راحتی با رعایت این تدابیر می‌تواند خود را از ابتلا به این بیماری، مصون کند و یا در صورت ابتلا، به راحتی و بدون نیاز به داروهای پرعارضه و پرخطر شیمیایی، این بیماری را در بازه زمانی بسیار کوتاه درمان کند.

در همین راستا، میزبان “استاد حسین خیراندیش” پیشکسوت طب سنتی کشورمان در تسنیم بودیم؛ استاد خیراندیش در فیلم زیر به توضیح نوع نگاه طب سنتی به آنفلوآنزا و راهکاری پیشگیری و درمان این بیماری پرداخته است: 

طب سنتی , طب اسلامی ,

“نسخه موبایلی و کم‌‌حجم این فیلم را می‌توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید”

انتهای پیام/

error: Content is protected !!