قلیان سراها و تالارهای متخلف در شهرستان بیله سوار پلمب شدند

بایرام معززی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مطابق دستور العمل ستاد مقابله با این بیماری طبق اعلام رنگ بندی وضعیت نارنجی شهرستان، چندین واحد تالار، قلیان سرا، اماکن ورزشی در بیله‌سوار و جعفرآباد مغان پلمپ شد.

وی با بیان اینکه از چند روز قبل گشت بازرسی مشترک سازمان‌های مرتبط تذکرهای لازم را به این اماکن برای تعطیل کردن فعالیت خود داده بودند، افزود: بعد از تذکر، این واحدها بدون توجه همچنان فعالیت می‌کردند که توسط اکیپ‌های گشت و بازرسی، مراجع قضائی و انتظامی پلمب شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بیله‌سوار تصریح کرد: با توجه به ازدیاد قلیان‌سراها، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن را بسیار بالا می‌برد.

معززی همچنین از ممنوعیت فعالیت برخی از واحدهای صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و افزود: تمامی واحدهای آرایشگاهی زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه خانه‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

وی از همکاری و تعامل خوب و مناسب مردم با اداره صنعت، معدن و تجارت قدردانی کرد و گفت: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تا اطلاع بعدی بر صنف‌هایی که فعالیت آنها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده، ادامه خواهد داشت.

error: Content is protected !!