لاغری با خاکشیر در پنج روز | لاغری فوری

لاغری با خاکشیر در پنج روز لاغری فوری

لاغری با خاکشیر در پنج روز خاکشیر از جمله گیاهانی است که به شکل خودرو در بیابان و صحرا و به طور کلی مکانهای خشک می روید این گیاه کمک شایانی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش می کند با مصرف صحیح خاکشیر می توانید لاغری را در مدت کوتاهی تجربه کنید در این مقاله به خواص بسیار جالب و مفید خاکشیر برای بدن اشاره شده است

خاکشیر به لاغری شما کمک می کند


افرادی که اضافه وزن دارند در کنار رژیم های لاغری و ورزش می توانند از بعضی گیاهان و ادویه هایی که در کاهش وزن نقش دارند استفاده کنند. خاکشیر یکی از خوراکی هایی است که از آن در تهیه شربت در فصول گرم استفاده می شود. خواص خاکشیر دارای مزیت های دارویی و درمانی زیادی مانند ادرار آوری، از بین بردن اسهال، از بین بردن کرم های روده و معده، قطع تب شدید، درمان التهابات کلیه، ترمیم زخم ها، از بین بردن ناراحتی های پوستی و آکنه می باشد. همچنین گفتنی است که خاکشیر در از بین بردن اسهال خونی و ترشحات زنانه کاربرد زیادی دارد. مصرف خاکشیر و لاغری رابطه مستقیم با یکدیگر دارند.



لاغری با خاکشیر


از خاکشیر و لاغری در طب سنتی بسیار صحبت شده است. به طور کلی گیاهان و ادویه هایی دارویی مانند فلفل قرمز، چای سبز و دارچین برای کاهش وزن مفید می باشند. جالب است بدانید که نحوه استفاده از خاکشیر ممکن است روی اثر آن بر بدن متفاوت باشد. از خاکشیر آسیاب شده می توان برای از بین بردن اسهال استفاده کرد. مصرف خاکشیر به همراه شربت سکنجبین برای درمان مشکلات صفراوی است.


برای لاغری با خاکشیر توصیه می شود که مقدار یک قاشق غذا خوری خاکشیر را شسته و در یک لیوان آب ولرم حل کرده و با شکر شیرین کنید. از این نوشیدنی هر روز صبح ناشتا میل کنید. استفاده از این نوشیدنی در طولانی مدت به کاهش وزن کمک می کند. علاوه بر کمک به لاغری با خواص زیادی که دارد در حفظ سلامت بدن نیز موثر است.



خاکشیر جلوی ضعف و گرسنگی شما را می گیرد!


بسیاری از افرادی که از رژیم های سخت لاغری استفاده می کنند ممکن است دچار ضعف بدن در طی روز شوند. برای کاهش ضعف می توانید مقداری خاکشیر و آب عسل را مخلوط کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای تهیه آب عسل کافیست که در یک لیتر آب مقدار یک کیلو عسل را جوشانده، حین جوش آمدن آب و عسل مقداری کف روی آن بوجود می آید که باید آن را بردارید و بعد از سرد شدن مورد استفاده قرار دهید. نکته ایی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حرارت باعث از دست رفتن بخشی از خواص عسل می شود با این حال ترکیباتی در آن باقی می مانند که با مخلوط شدن با خاکشیر در درمان ضعف جسمی موثر است.



خواص خاکشیر برای دستگاه گوارش


یکی از خواص مهم خاکشیر کمک به خوب کار کردن دستگاه گوارش می باشد . خاکشیر اگر به همراه آب سرد مصرف شود به عنوان قابض عمل کرده و در از بین بردن اسهال موثر است. برای درمان یبوست می توان از خاکشیر به همراه آب جوش استفاده کرد.


اگر شما هر روز صبح یک قاشق غذاخوری خاکشیر را بشویید و در یک لیوان آب ولرم حل کنید و آن را بنوشید خواهید دید که بسیاری از مشکلات گوارشی شما بر طرف شده است البته لازم بذکر است که باید صبح ها خاکشیر را ناشتا بنوشید و البته می توانید کمی شکر به محلول خود اضافه کنید تا طعم بهتری پیدا کند.



خاکشیر و تناسب اندام


یکی از مزایای خاکشیر علاوه بر کمک به کاهش وزن، کمک به افزایش وزن نیز می باشد. همانطور که در ابتدا ذکر شد نحوه استفاده از خاکشیر در تاثیر آن بر بدن متفاوت است. به عنوان مثال برای چاق شدن با خاکشیر لازم است که ابتدا مقداری خاکشیر را شسته و در آب ولرم حل کرده و اجازه دهید چند ساعت بماند. سپس صبح ناشتا مقداری شیر به آن اضافه کرده و میل کنید. استفاده از شیر همراه خاکشیر نقش زیادی در افزایش وزن دارد و استفاده از این روش به مدت چند هفته می تواند چند کیلو به وزن شما اضافه کند.

error: Content is protected !!