لزوم ورود متخصصین طب سنتی به درمان کرونا و اصلاح ساختار ستاد ملی مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، دکتر علی کرمی با بیان این‌‌که ساختار کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا باید اصلاح شود، اظهار داشت: اعضای کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا جایگاه علمی بالایی دارند اما من به این اعضا انتقاد دارم؛ اگر این کمیته نتوانسته کرونا را کنترل کند پس باید اجازه دهند یک تیم جدید بیاید. نامه آقای دکتر نمکی به آقای دکتر ملک‌‌زاده نشان می‌‌دهد مدل‌‌های آقای ملک‌‌زاده جواب نداده است.

وی با اشاره به لزوم ادغام طب سنتی و رایج برای درمان بیماران مبتلا به کرونا این دو پرسش را مطرح کرد که آیا در کمیته علمی ستاد ملی کرونا پزشکان طب سنتی حضور دارند؟ و چرا برای جلوگیری از موازی‌‌کاری، از ظرفیت و پتانسیل قرارگاه زیستی استفاده نمی‌‌شود؟

وی با اشاره به لزوم جایگزینی متخصصین جدید با ایده‌‌های جدید برای کنترل کرونا در دوماه آینده، خاطرنشان کرد: زمستان سختی در پیش رو داریم؛ ما تاکنون از بحران‌‌های زیادی عبور کرده‌‌ایم و قطعاً از کرونا عبور خواهیم کرد فقط باید به جای اختلافات، طب نوین و سنتی دست به دست هم بدهند تا کرونا نابود شود. باید به متخصصین طب سنتی اجازه داده شود تا وارد بخش‌‌های کرونا شوند و بهامر درمان بیماران ورود کنند. کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا باید تغییر کند و باید بدانیم چه برنامه‌‌ای برای کنترل کرونا پیش‌‌رو داریم.

انتهای پیام/

error: Content is protected !!