مبادی ورود استان ایلام به روی خودروهای غیربومی مسدود می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر شنبه در شصت و نهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با تقدیر از رفتار مردم در مراسمات لیالی قدر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم روزه دار استان، اظهار کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری مهران هدیه نظام به روزهای سخت و مقاومت مردم شهید پرور استان ایلام بود و از تمامی کسانی که در این راه متحمل زحمت شدند و در این اتفاق مبارک دخیل بودند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: استانداران قبلی، نمایندگان مجلس دهم و یازدهم تا کارشناسان و بخش‌های مختلف در این راه به وظیفه شرعی، قانونی واداری خود عمل کردند و این اتفاق محصول یک کار جمعی در سطوح مختلف بود که برخود فرض می دانم به مردم استان تبریک عرض کنم.

وی سپس با ورود به موضوع کرونا در استان گفت: برای مقابله با کرونا و خروج کامل از پیک چهارم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همچنان اصل اول ایمنی و تامین کننده سلامت مردم است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان ایلام با اعلام این مطلب که از امروز فعالیت مشاغل گروه شغلی ۱و۲ در استان مجاز به فعالیت هستند، ضمن قدردانی از جامعه اصناف و کسبه استان، خواهان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تداوم فعالیت چرخه کاری این اقشار تاثیر گذار شد.

لزوم جلوگیری از مراسمات پرتجمع خاکسپاری در آرامستان‌های استان

نوذری همچنین از برگزاری کنکور سراسری در استان و برگزاری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری در استان خبر داد.

وی تصریح کرد: تمام مبادی ورودی استان ایلام از سه شنبه هفته جاری تا روز شنبه هفته آتی بر روی خودروهای غیر بومی مسدود است و از پلیس راه درخواست داریم اجازه تردد خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه به داخل استان ندهند.

استاندار ایلام به موضوع مهم واکسیناسیون در استان اشاره کرد و از تمامی فرمانداران و مسئولان خواست در تعامل به دانشگاه علوم پزشکی مکان‌های مناسب از قبیل ورزشگاه‌ها و مدارس را برای انجام این مهم در اختیار قرار دهند.

وی با ابراز گلایه از عدم اهتمام جدی متولیان امر در خصوص گزارشاتی مبنی بر برگزاری مراسمات پرتجمع خاکسپاری در آرامستان‌های علی صالح مهران و بهشت رضا ایلام خواستار ورود جدی و با برنامه فرمانداران این دو شهرستان برای جلوگیری از تجمعات غیر متعارف وخطرناک دراین امکان شد.

error: Content is protected !!