محدودیت‌های قرمز کرونایی در رامسر اجرایی شد

محمد آزاد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که در حال حاضر ۵۰ بیمار مبتلا به کووید  – ۱۹ در بیمارستان  امام سجاد (ع)  این شهرستان بستری هستند و به همین خاطر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و همه هموطنان ضروری است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف ، افزود : عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان باعث مرگ عزیزان ما می شود.

نماینده عالی دولت در رامسر با اشاره به موج‌ چهارم کرونا از یک سو و چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی از سوی دیگر ، تاکید کرد : برابر مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا محدودیت های کرونایی طبق روال گذشته برای گروه های شغلی ۲ ، ۳ و ۴ در این شهرستان اعمال می شود و با هرگونه تخلف از محدودیت های صورت گرفته برخورد خواهد شد.

آزاد گفت: با توجه به شلوغی های پیش از عید نوروز و حضور مسافر در ایام تعطیلات، قرار گرفتن این شهرستان گردشگر پذیر در وضعیت قرمز کرونایی قابل پیش بینی بوده است .

شهرستان رامسر در ماه های آذر و دی سال گذشته هم به دلیل تعداد زیاد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ وضعیت قرمز کرونایی به خود گرفته بود.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر به خاطر داشتن طبیعت زیبا و بکر همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است و به همین دلیل هم گفته می شود نیمی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهرستان را غیربومیان تشکیل می دهند.

مازندران طبق آخرین ارزیابی سامانه ماسک دارای ۲ شهرستان قرمز کرونایی ، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد است در حالی که با رنگ بندی زرد و آبی وارد سال جدید شده بود.

طبق این ارزیابی هم اکنون شهرهای  بابل، آمل، ساری، سوادکوه، محمودآباد، نور، جویبار، نوشهر، بهشهر، گلوگاه، تنکابن در وضعیت نارنجی ، شهرهای  بابلسر، فریدون‌کنار، سیمرغ، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، چالوس، کلاردشت، عباس‌آباد و نکا در وضعیت زرد و رامسر و قائمشهر هم در وضعیت قرمز قرار دارند.

error: Content is protected !!