مراکز جامع سلامت و بیمارستان‌ها در مدار تزریق واکسن قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا دلاوری با اشاره به جهش ۵۰ درصدی واکسیناسیون در محدوده دانشگاه علوم پزشکی تهران و افزایش تعداد پایگاه‌های تجمیعی از ۴۲ مرکز به ۸۱ مرکز، اظهار داشت: با حمایت سرپرست دانشگاه و معاونت درمان، مراکز جامع سلامت و بیمارستان‌ها نیز به مدار تزریق واکسن کرونا اضافه می‌شوند.

وی با بیان اینکه روزانه ۶۵ هزار نفر در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی تهران واکسینه می‌شوند، افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت میزان رضایتمندی مردم از واکسیناسیون در دانشگاه علوم پزشکی تهران ۹۷ درصد است.

دلاوری گفت: با توجه رصد وزارتخانه، این نوید را می‌دهم که در طی ۱۵ روز آینده نوبت اول واکسیناسیون را تمام می‌کنیم و پس از آن نوبت دوم را به پایان می‌رسانیم.

وی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان افزود: برای واکسیناسیون دانش آموزان برنامه ویژه داریم و به محض اعلام وزارت بهداشت با کمک آموزش و پرورش به سرعت همه دانش آموزان را واکسینه خواهیم کرد.

دلاوری با بیان اینکه همه مراکز واکسیناسیون در دو نوبت صبح و عصر به همراه دو مرکز شبانه‌روزی به صورت سه شیفت در شهر ری در حال ارائه خدمت هستند، ادامه داد: در همین راستا تعداد تیم‌ها را از دو نفر به سه نفر افزایش دادیم که باعث می‌شود عمل ثبت کردن به‌عنوان گلوگاه زمانی مطرح نباشد و بتوانیم هر سه دقیقه یک تلقیح واکسن را انجام دهیم.

error: Content is protected !!