معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

معجزه ای به نام کراتین بدنسازیکراتین بدنسازی ماده ای است که به طور طبیعی در مواد غذایی مثل گوشت قرمز و ماهی به وفور یافت می شود؛ اما از آنجای که ورزش بدنسازی ورزش سخت و طاقت فرسایی است برای رشد بهتر عضلات و قدرت بیشتر به منظور وزنه زنی باید از مکمل های استفاده شود که قدرت بدنی را در ورزشکار افزایش می دهد. از همین رو کراتین برای این منظور توصیه می شود، زیرا تا با حال بر اساس تحقیقات صورت گرفته هیچ گونه عارضه و یا خطری به دلیل مصرف این مکمل ورزشی ارائه نشده است. مصرف کراتین در ماه های اول سبب افزایش وزن می شود، زیرا حجم عضله های شما تغییر پیدا می کند و جابجا کردن وزن های سنگین تر برای شما با استفاده از این مکمل ساده تر دنبال می شود. اگر قصد دارید از مکمل کراتین استفاده کنید باید نمونه های این محصول را به خوبی بشناسید و پیرامون هر کدام اطاعاتی را به دست بیاورید. سپس بر اساس نیاز و هدفی که در ورزش بدنسازی دنبال می کنید مکمل مورد نیاز خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهید. مکمل های کراتین در بهترین نمونه ها به شکل پودر هستند البته کراتین مایع و کراتین اتیل استر نیز در دست است. در مقاله پیش رو سعی برآن داریم تا پیرامون این محصولات اطلاعات مفید و سازنده ای را با شما به اشتراک بگذاریم.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

انواع مکمل های کراتین در بدنسازی را بهتر بشناسیم

کراتین بدنسازی در نمونه های بسیار متنوعی به جهت استفاده بدن‌سازان در دسترس است که برای نمونه می توانیم به موارد فوق اشاره ای داشته باشیم و سپس پیرامون آن ها اطلاعات مختصری را به عرض برسانیم. اگر می خواهید اطلاعات جامع و کامل تری را پیرامون این محصول داشته باشید به شما توصیه می کنیم به وب سایت ما سری بزنید تا از رنج قیمتی محصولات و مزایای آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

  • پودر کراتین سل مس بی اس ان BSN CELLMASS Creatine Powder
  • پودر کراتین دی ان ای بی اس ان BSN CREATINE DNA POWDER
  • کراتین مونوهیدرات ناترند Nutrend Creatine Monohydrate
  • کراتین اکسپلود الـیمپ Creatine Xplode Powder
  • کراتین راکی اتلتس الـیمپ Rocky Athletes Creatine
  • تی سی ام مگا کپس الـیمپ Tcm Mega Caps
  • کراتین مگا کپس الـیمپ Creatine Mega Caps
  • کراتین مونوهیدرات کری پیور الـیمپ Monohydrate Creatine Powder
  • کراتین مگنا پاور الـیمپ Magna Power Creatine
  • کری آلکالاین ۲۵۰۰ مگا کپس الیمپ Kre Alkalyn 2500 Mega Caps
  • کراتین ۱۵۰۰ کری آلکالاین الـیمپ Creatinen 1500 Kre Alkalyn
  • کراتین ۱۰۰۰ کری پیور الـیمپ Creatine 1000 Ceapure
  • پودرکراتین کمپلکس پری لود اپتیموم نوتریشن Pre Load Creatine Complex
  • پودر کراتین مونوهیدرات دوبـیس Creatine Monohydrate Doobis
  • کراتین مونوهیدرات اپکس Apex Creatine Monohydrate 300 g
  • پودر پمپ بیوکراتین کمپلکس کارن Pump Biocreatin Complex Karen Powder
  • پودر کراتین مونوهیدرات کارن Karen Creatine Monohydrate powder

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی پودر کراتین سل مس بی اس ان BSN CELLMASS Creatine Powder

کراتین بدنسازی پودر کراتین سل مس بی اس ان سبب می شود بدن به سرعت ریکاوری شود و انرژی مورد نیاز در حین ورزش برای شما تأمین شود. اگر بخواهیم از مزیت های این مکمل برای شما بگویم می توانیم به شدت بخشید به رشد عضلات، پر کردن ذخایر مورد نیاز کراتین در بدن، جلوگیری از تخریب عضلات در حین استراحت، افزایش چگالی بدن، ساخت شدن عضلات در هنگام شب، سرعت بخشیدن به ریکاوری شدن بدن، جلوگیری از افزاش خستگی و دم عضلانی در هنگام ورزش کردن اشاره کرد. برای مصرف توصیه می شود یک اسکوپ ۱۰ گرمی را بعد از تمرین مورد استفاده قرار داد.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی پودر کراتین دی ان ای بی اس ان BSN CREATINE DNA POWDER

کراتین بدنسازی دی ان ای بی اس ان سبب می شود در حجم توده های عضلانی خود شاهد رشد باشید و بازسازی عضلات با سرعت به انجام برسد و مزیت های همچون افزایش حجم عضلات، بالا رفتن عملکرد در حین روزش، افزایش قدرت جسمانی به منظور جابجایی وزن های سنگین تر و بالا رفتن عملکرد ریکاوری در بدن را فراهم می‌سازد. این محصول هیچ گونه مواد افزودنی ندارد و هیچ گونه طعمی ندارد تا به راحتی با سایر مکمل ها قابلیت ترکیب شدن را داشته باشد. برای مصرف این مکمل توصیه می شود با آب سرد و یا هر نوشیدنی دیگری هر باریک پیمانه مورد استفاده قرار بگیرد.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی کراتین مونوهیدرات ناترند Nutrend Creatine Monohydrate

کراتین بدنسازی مونوهیدرات ناترند سبب می شود که عضله سازی در بدن شما سریع تر از تایم مد نظر شما به انجام برسد. از سوی دیگر در کنار تغییر حجم شما شاهد افزایش در توان عضلات نیز خواهید بود. بر اساس اصلاحات بدنسازی این مکمل گزینه ایده الی برای حجم دهی عضلات خشک در بدنسازی محسوب می شود. برای مصرف توصیه می شود روزهای تمرینی با غیر تمرینی تفاوت داشته باشد ۲٫۵ گرم برای روزهای ورزشی و ۵ گرم برای روزهای بدون ورزش با معده خالی قبل از صبحانه باید استفاده شود. این فرایند عموما ۴ الی ۶ هفته باید دنبال شود تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی کراتین اکسپلود الـیمپ Creatine Xplode Powder

کراتین بدنسازی اکسپلود الـیمپ مزیت های بسیاری را از آن شما خواهد کرد که از مهم ترین آن ها می توانیم به افزایش آستانه بی هوازی در بدن اشاره ای داشته باشیم. سرعت بخشیدن به بازسازی ذخایر انرژی در فواصل بین تمرینات سنگین مزیت دیگری محسوب می شود. این محصول سبب می شود بدون افزایش در توده چربی در بدن عضلات رشد بهتری را دنبال کنند و در ادامه قدرت ورزشکار در حین بدنسازی و حرکات سنگین چندین برابر می شود. برای مصرف این محصول توصیه می شود یک وعده قبل از صبحانه یا بعد از تمرین مصرف شود. هر وعده باید با ۱۲۵ میلی لیتر آب ترکیب و سریعاً بعد از ترکیب شدن مصرف شود.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی کراتین تی سی ام مگا کپس الـیمپ Tcm Mega Caps

کراتین بدنسازی تی سی ام مگا کپس الـیمپ یکی از مکمل های مؤثر به منظور حجم دهی سریع به عضلات شناخته شده است. از سوی دیگر بدنسازی به قدرت و استقامت بسیار بالای نیاز است از همین رو با استفاده از این مکمل این مهم برای ورزشکار به دست می آید و انرژی در فرد افزایش پیدا می کند. با استفاده از این مکمل امکان افزایش وزن وجود دارد. این مکمل به صورت کپسول در اختیار شما قرار داده می شود و در روز سه بار به صورت دوتایی باید استفاده شود. قبل از تمرین، قبل از صبحانه و قبل از خواب زمان استفاده از این مکمل است که باید ورزشکاران را مد نظر قرار دهد.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی مونوهیدرات کارن Karen Creatine Monohydrate powder

کراتین بدنسازی مونوهیدرات کارن باعث افزایش حجم در ورزشکاران قدرتی می شود و بهبود عملکرد در حرکات سخت مثل وزن برداری برای ورزشکار ساده تر دنبال می شود. افزایش قدرت جسمانی مهم ترین مزیتی است که با استفاده از این مکمل ورزشکار صاحب آن می شود. می توانیم به صورت کلی به افزایش حجم عضلات توده ای، افزایش استقامت فیزیکی و توان ورزشی، افزایش حجم عضلات بدون تجمع چربی و آستانه بی هوازی اشاره ای داشته باشیم. روش مصرف آن برای بیماران، افراد کهن‌سال و ورزشکاران با دز های متفاوت بر اساس بروشور داخل بسته دنبال می شود.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کراتین بدنسازی پودر پمپ بیوکراتین کمپلکس کارن Pump Biocreatin Complex Karen Powder

کراتین بدنسازی پمپ بیوکراتین کمپلکس کارن از مقادیر فراوانی از کراتین مونو هیدارت، کربوهیدرات، آمینو اسید، ویتامین c و کافئین تشکیل شده است و شما می توانید بر اساس هدفی که در بدنسازی و ورزش های سخت دنبال می کنید از این مکمل بهره بگیرید. از مزیت های بارز آن می توانیم به خاصیت آنتی اکسیدان بودن، تقویت دیواره های عروق، بالا بردن سطح آرژنین در بدن، کمک به سوخت و ساز بهتر پروتئین، تقویت سیستم عصبی و افزایش هوشیاری، تبدیل بهتر و سریع تری قند به انرژی، تقویت سیستم بدن و ریکاوری سریع، جلوگیری از تحلیل پروتئین و پدیده مخرب آتروفی عضلات، بهبود چرخه اوره در بدن و دفع مواد مضر و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت. بهتر است این مکمل نیم ساعت قبل از شروع ورزش به صورت یک نوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرد.

معجزه ای به نام کراتین بدنسازی

کلام آخر پیرامون مکمل های بدنسازی

مکمل های ورزشی به عنوان یک اصل لازم و ملزوم در ورزش بدنسازی مورد استفاده قرار داده می شوند. شما می توانید بر اساس هدفی که در ورزش های سخت و یا حتی کارهای روزمره که در رده فعالیت های سخت قرار داده می شوند از کراتین های مکمل بهره بگیرد و انرژی و توان خود را بیشتر کنید. همان طور که در این مقاله مطالعه کردید کراتین های انواع بسیار متفاوتی دارند و توضیح پیرامون هر کدام از آن ها نیاز به ساعت ها زمان و وقت دارد؛ اما شما می توانید با مراجعه به وب سایت آنلاین و فروشگاه مجازی ما علاوه بر مشاهده سایر محصولات در زمینه زیبایی مکمل های بدنسازی را نیز مشاهده کنید و بر اساس نیاز خود ایده ال ترین انتخاب را از آن خود کنید. امید است اطلاعات ارائه شده به جهت رسیدن به هدف نهایی شما مؤثر واقع شده باشد.

error: Content is protected !!