ممنوعیت تجمع در تفرجگاه‌های محدوده شهری اراک

حسین بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تبدیل وضعیت کرونا شهرستان اراک از زرد به نارنجی، گفت: امروز ۱۱ فرودین ماه در سومین جلسه ستاد کرونا شهرستان اراک مصوب شد تمامی تجمعات در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز شهرستان اراک از امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نظارت بر عدم تجمع افراد در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز شهرستان اراک به عهده نیروهای شهرداری و نیروی انتظامی بوده و در هیچ شرایطی اجازه داده نخواهد شد افراد در این مکان‌ها تجمع کنند.

ممنوعیت تجمع در تفرجگاه‌های محدوده شهری اراک تا اطلاع ثانوی

فرماندار اراک تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت تجمع مردم شهرستان اراک در تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و فضا سبز شهرستان اراک در روز ۱۳ فروردین ماه، شهروندان می‌توانند در خارج از محدوده شهری اراک در طبیعت حضور یابند و از پلیس راه و نیروی انتظامی خواسته شده است که در این مورد محدودیت اعمال نشود.

بختیاری عنوان کرد: اکیداً به شهروندان توصیه می‌شود تا جایی که امکان دارد در روز ۱۳ فروردین ماه از منازل خود خارج نشوند و ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن پرهیز کنند.

ممنوعیت فعالیت اصناف گروه سه و چهار در اراک

وی گفت: یکی دیگر از تصمیمات ستاد کرونا شهرستان اراک تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴ شهرستان اراک از امروز تا اطلاع ثانوی است و در این مدت مشاغلی همچون موزه‌ها، باغ موزه‌ها، کافه‌ها، ورزشگاه‌ها، مهدکودک، سینما، تئاتر، رستوران‌ها (غیر از رستوران‌های بیرون بر) تعطیل خواهند بود.

فرماندار اراک در پایان تاکید کرد: برای پیشگیری از بیماری کرونا نمی‌توان با اقدام سلبی به نتیجه مطلوب رسید و می‌طلبد خود مردم مشارکت بیشتری در پیشگیری از کرونا داشته زیرا اگر وضعیت کرونا شهرستان از نارنجی به قرمز تبدیل شود اعمال محدودیت‌های شدیدتری برای شهروندان و مشاغل صورت خواهد گرفت.

error: Content is protected !!