موفقیت محققان کشور برای درمان التهاب ریه مبتلایان به کرونا با ترکیب سه دارو

ترکیب سه دارومحققان کشور با انجام تحقیقات بر روی دو گروه درمانی موفق شدند با ترکیب سه دارو روشی را برای درمان التهاب ریه مبتلایان به کرونا ارائه کنند.

به گزارش ایسنا،گروهی از محققان کشور پس از شیوع ویروس کرونا مطالعات وسیعی بر روی درمان مبتلایان به ویروس کرونا انجام دادند که در این مطالعات توانستند با ترکیب سه داروی موجود در کشور التهابات ریه را درمان کنند.

این سه ترکیب شامل داروهای آزیترومایسین، پردینوزولون و ناپروکسین است که این تحقیقات بر روی حدود ۲۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا مورد آزمون قرار گرفت و نتایج نشان داد این دسته از بیماران پس از ۴ روز توانستند از بیمارستان مرخص شوند.

این تحقیقات از سوی محققان دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله انجام شد و نتایج آن به اطلاع وزیر بهداشت، معاون آموزش و معاون درمان این وزارتخانه قرار گرفت که مورد تایید قرار گرفته است، این مطالعات برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر و انجام آزمایش بر روی ۱۰۰ بیمار ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا بیماران مبتلا به ویروس کرونا دچار التهاب ریه و افت اکسیژن می‌شوند و این داروها موجب بهبود التهابات ریه در این بیماران می‌شود.

_________________________________

بیشتر بخوانید: 

تجویز قرص «تامی فلو» برای کرونا ممنوع شد

افراد دارای علائم کرونا با این شماره ها تماس بگیرند/ همه خدمات و داروها رایگان است حتی اگر بیمه نباشند

پادزهر کرونا در دستان یک «پارسی»

error: Content is protected !!