نماینده مجلس: خدمات حوزه سلامت را نباید سیاه‌نمایی کرد

به گزارش ایرنا منصور شکرالهی عصر چهارشنبه در نشست جانمایی بیمارستان جدید کهنوج در جنوب استان کرمان افزود: اگر سیاسی کاری کنیم و کارهای بزرگ را کوچک بشماریم بی‌انصافی است.

وی با بیان اینکه ۲ بار در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های وزیر بهداشت و خدماتی که برای بیماران کرونایی انجام شده تشکر کردم، اظهار داشت: خدمات وزیر بهداشت اگر سیاه نمایی شود، مصداق بی انصافی و بی اخلاقی است.

شکرالهی خدمات انجام شده حوزه سلامت را در جنوب کرمان بسیار خوب برشمرد و از تلاش های رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سیاسی‌کاری خیانت است، اظهار داشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دور از سیاسی کاری و تبعیض همه مناطق جنوب کرمان را یکسان می بیند.

نماینده مجلس گفت: ما اهل هیاهو و سر و صدا نیستیم و در روزهایی که کرونا سلامت مردم را به خطر انداخته جنجال نمی کنیم.

وی افزود: شاید با هیاهو بتوان اعتباری گرفت اما بعد ضرر می‌کنیم لذا باید به نفع مردم کار کرد.

شکرالهی با بیان اینکه دولت و مجلس نگاه ویژه ای به جنوب کرمان دارند، گفت: البته این منطقه همچنان نیاز به توجه بیشتری دارد زیرا مشکلات کرونایی داریم.

وی افزود: پیگیر جذب اعتبارات بیشتری به شهرستان‌های جنوبی کرمان با توجه به کمبودها و شرایط کرونایی هستیم.

شکرالهی به جانمایی بیمارستان جدید کهنوج اشاره کرد و گفت: خدمات رسانی به مردم باید براساس قاعده انصاف باشد لذا امیدواریم که کلنگ زنی بیمارستان با حضور مسئولان وزارت بهداشت برگزار شود.

وی از پیگیری آغاز عملیات اجرایی بیمارستان کهنوج با حضور مسئولان وزارت بهداشت خبر داد و افزود: این طرح متوقف نخواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تلاش و کار می‌کنند، گفت: این خدمات از چشم مردم پوشیده نیست لذا همه قدردان زحمات این عزیزان هستند.

بهره برداری ۲ طرح در کهنوج

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز از بهره برداری ستاد مرکز بهداشت شهرستان کهنوج با زیربنای یکهزار و ۳۳۳ متر مربع در سه طبقه خبر داد.

دکتر اصغر مکارم افزود: این طرح با اعتبار ۷۱ میلیارد ریال با حضور مسئولان افتتاح شد.

وی همچنین از بهره برداری کلینیک تخصصی شهید سلیمانی کهنوج با زیربنای یکهزار و ۸۶۰ متر مربع خبر داد و اعتبار این طرح را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مکارم ادامه داد: ساختمان این کلینیک در سه طبقه با سازه اسکلت فولادی و دارای سیستم سرمایش چیلر افتتاح شد.

error: Content is protected !!