هرمزگان مجوز واردات واکسن کرونا دریافت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی صبح پنحشنبه در حاشیه آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کرونا ایران – کوبا در بندرعباس، در جمع خبرنگاران، بیان داشت: امروز شاهد آغاز مرحله سوم کارآزمایی واکسن ایران-کوبا در بندرعباس هستیم.

وی با بیان اینکه اطمینان دارم با اعتماد مردم به این واکسن که تولید متخصصان داخلی مان است، به سمت بهبود شرایط کشور پیش می‌رویم، اضافه کرد: امروز کشورمان پا به پای کشورهای پیشرفته در تولید واکسن کرونا پیشقدم و پیشرو است.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه برای استفاده گسترده از واکسن کرونا بیشتر امید خود را به واکسن داخلی بسته ایم، خاطرنشان کرد: امیدواریم نتایج این مرحله هم مفید و مناسب باشد تا شاهد تولید انبوه آن باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه به موازات دریافت سهمیه واکسن کرونا وارداتی یا تولیدی داخل، از چند وقت قبل یکی از مجموعه‌های داخل استان با پیگیری گسترده مان فعال شد، عنوان کرد: این مجموعه مجوز واردات دریافت کرده و امیدوارم موفق شویم اولین محموله وارداتی را به استان هرمزگان بیاوریم و بخش وسیعی از جمعیت استان را واکسینه کنیم.

وی ادامه داد: با تکیه بر بنگاه‌های تولیدی و صنایع استان هرمزگان این مسیر را طی خواهیم کرد و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم که این مجموعه جز سه یا چهار مجموعه دارای مجوز واردات واکسن هستیم.

error: Content is protected !!