واکسیناسیون معلمان در اولویت قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن حاجی میرزایی ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی، با بیان اینکه واکسیناسیون معلمان در اولویت قرار گرفته است، تاکید کرد: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس در مهر ماه ۱۴۰۰ باشیم.

وی با اشاره به ضرورت بازگشایی مدارس به دلیل آسیب‌های دوری ماندن دانش‌آموزان از مدرسه، بیان کرد: تلاش بر بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده در دستور کار است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش مجازی با شیوع کرونا جایگزین آموزش حضوری شد، اما باید تلاش کنیم تا مدارس بازگشایی شوند زیرا آموزش مجازی مشکلاتی را هم داشته است.

حاجی میرزایی با بیان اینکه توجه ویژه به آموزش و پرورش بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بوده است، گفت: ما معتقد هستیم که آینده کشور در گرو تعلیم و تربیت و آمادگی دانش‌آموزان برای دفاع فعال‌تر از آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین بین حوزه‌های علمیه، آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به منظور ارتقای سطح نظام آموزشی کشور امضا شده است، بیان داشت: بر اساس این سند، نظام آموزشی کشور باید از آموزش به سمت تربیت چندوجهی و جامع حرکت کند و قطعاً این موضوع یکی از اولویت‌های وزارتخانه است.

error: Content is protected !!