واکسیناسیون کرونا در استان بوشهر سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افزایش میزان ورود واکسن به استان بوشهر شاهد تسریع در روند واکسیناسیون هستیم.

وی از ورود ۶۱ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن داخلی و خارجی به استان بوشهر طی ۱۰ روز اخیر خبر داد و بیان کرد: ۳۰ هزار دوز در هفته گذشته و ۳۱ هزار و ۵۰۰ دوز نیز دیروز وارد استان بوشهر شده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون روزانه سه هزار نفر در استان واکسینه می‌شوند، اضافه کرد: دنبال افزایش واکسیناسیون به روزانه چهار هزار نفر هستیم.

دریافت محموله جدید

وی با اشاره به اینکه با ایجاد مراکز تجمیعی توان تزریق روزانه پنج هزار دوز را خواهیم داشت افزود: طی روزهای آینده ۵۰ هزار دوز دیگر در دو پارت در آینده نزدیک دریافت خواهیم کرد.

کشمیری خاطرنشان کرد: با ورود محموله‌های جدید به استان در آینده نزدیک افراد گروه سنی بالای ۵۰ سال را که دارای بیماری زمینه‌ای چون دیابت و فشار خون هستند، واکسینه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بیشترین فوتی استان بین گروه‌های سنی میانسالان و سالمندان بوده که حدود ۸۰ درصد از فوتی‌های استان را افراد گروه سنی بالای ۵۰ سال داشته‌اند یا افرادی با بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

error: Content is protected !!