وزارت بهداشت به ناخدای فارغ از دلبستگی های مادی امانت داده شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج جامعه پزشکی در بیانیه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعلام داشت: یکی از معضلات ماه‌های اخیر دنیا، معضل کرونا است که این بلای عظیم همه دنیا را به خود مبتلا کرده و این روزها شاهد آمارهای غیر قابل باور در این زمینه هستیم که اگر نبود رهنمودهای داهیانه رهبری معظم انقلاب؛ شاید به دلیل برخی بی کفایتی‌های مسئولین اجرایی و حرکات نمایشی آنها؛ امروز پیامدهای این بلیه در کشور ما بسیار شدید تر می‌بود.

اما مستحضرید که برای وزارت بهداشت در کابینه سیزدهم یکی از سربازان بسیجی و عالم و پاک دست امام خامنه ای مد ظله العالی پیشنهاد شده است.

این استاد دانشگاه که دارای سبقه انقلابی و مجهز به سلاح علم و تقوی است برای خشکاندن ریشه‌های کرونا و سایر معضلات نظام سلامت به پشتیبانی‌های سازنده شما نمایندگان بسیار نیازمند است.

این روزها که تحریم‌های استکبار؛ جان مردم عزیزمان را در مقابله با مشکلات نظام سلامت هدف گرفته است؛ وزیر بهداشت همچون سردار لشکری است که باید فرماندهی یکی از سخت‌ترین مبارزات تاریخ این مرز و بوم را در برابر کوهی از مشکلات بر عهده داشته باشد و قطعاً رأی حداکثری شما نمایندگان انقلابی؛ برای دلگرمی او و نا امید ساختن مافیاهای دارویی و تجهیزات پزشکی که به جان نظام سلامت افتاده است؛ شمشیری بران و سلاحی بی بدیل است.

ما بسیجیان جامعه پزشکی به عنوان نمایندگان فرزندان امام خمینی ره و سربازان امام خامنه ای در نظام سلامت از شما خواستار حمایت قاطع و رأی حداکثری به این فرزند رشید انقلاب هستیم؛ تا نظام سلامت به ناخدایی خداترس و فارغ از دلبستگی های مادی امانت داده شود و خدای ناکرده مجدداً شاهد وزیران هزار میلیاردی در رأس هرم نظام سلامت نباشم.

error: Content is protected !!