وزیر بهداشت با خانواده اولین شهید مدافع سلامت ایلام دیدار کرد

دکتر عین اللهی در این دیدار با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی(ع)، گفت: امسال دل های همه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا و جسم های شان در ایران است، امیدواریم با کنترل کرونا در سال های آینده شاهد حضور مجدد و پرشکوه عشاق اهل بیت(ع) در ایام اربعین در کربلا و پیاده روی آنها باشیم. 

وی افزود: خدا را شاکریم که این توفیق به دست آمد تا در این خطه مقدس از خاک ایران حضور پیدا کنیم، همه ما حماسه های مردم دهلران در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات محرم را دیده ایم.

دکتر عین اللهی ادامه داد: از روح شهدا می خواهیم که ما را شفاعت کنند تا با توفیق در کارها بتوانیم معضلات و مشکلات مردم را برطرف کنیم چرا که ما هر چه داریم از شهدا است.

جامعه پزشکی در امتحان کرونا سربلند شد

وزیر بهداشت یادآور شد: خدا در عرصه های مختلف، انسان ها را امتحان می کند، اما جامعه پزشکی در امتحان کرونا سربلند شد و شهدای عزیز و بزرگی همچون شهید جاویدپور در راه خدمت به مردم و تامین سلامت آنها جانشان را تقدیم کردند که به خانواده های آنها تبریک و تسلیت می گوییم.

وی اضافه کرد: تبریک می گوییم که بخاطر نجات جان مردم به شهادت رسیدند، تا لحظات آخر بر بالین بیماران حضور داشتند، بیخوابی کشیدند و جان خودشان را تقدیم کردند.

دکتر عین اللهی یادآور شد: مردم قدردان شهدا هستند و آنها و خانواده هایشان را عزیز می دانند، چرا که در راه خدمت به مردم و تامین سلامت آنها، به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ما به وجود چنین عزیزانی افتخار می کنیم.

وی گفت: لازم است که سلام رییس جمهور که خودش عاشق شهداست را به تمامی مردم دهلران به ویژه خانواده شهید جاویدپور ابلاغ کنم.

گفتنی است، شهید منصور جاویدپور، کارشناس هوشبری بیمارستان شهدا دهلران ۱۹ تیرماه سال گذشته به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان ایلام، به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه با استقبال نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و امام جمعه وارد شهرستان مرزی دهلران استان ایلام شد.

error: Content is protected !!