وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی وارد کرمانشاه شد

به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت در سفر ۲ روزه به کرمانشاه در کارگروه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرده و سپس در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که به صورت زنده از شبکه زاگرس کرمانشاه فردا (جمعه ۲۷ فروردین) ساعت ۱۰ پخش خواهد شد، حاضر می‌شوند.

دکتر نمکی ۱۹ آبان ۹۹ نیز به منظور افتتاح ۶۶ پروژه «ره سلامت» و شرکت در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا به کرمانشاه سفر کرده بود.

تعداد فوتی های ناشی از کرونا در کرمانشاه به ۹ نفر رسید
رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به این ویروس از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است.
«مهدی محمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهار نفر از این افراد در مراکز درمانی کرمانشاه، ۲ نفر در صحنه و مابقی در اسلام آبادغرب، دالاهو و هرسین جان باختند.
وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ۶۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۶۶ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۶۶ نفر کاهش داشته است.

محمدی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۴ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری بوده و ۱۳۰ بیمار نیز بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

به گفته او، هم اکنون ۷۸۲ بیمار مربوط کووید ۱۹ در ۲۵ بیمارستان استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۷۴ نفر افزایش یافته است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در شبانه روز گذشته هر ۶ دقیقه یک بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شد.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا اکنون در کرمانشاه اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی، هرسین، دالاهو و قصرشیرین قرمز است.
شهرهای جوانرود و روانسر در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان مرزی ثلاث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.  

error: Content is protected !!