وزیر بهداشت دستور بازسازی بیمارستان سینا در کرمانشاه را صادر کرد

 به گزارش ایرنا،  دکتر «سعید نمکی»  پنجشنبه شب ضمن اظهار خرسندی از تلاش مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی، ‌ درمانی کرمانشاه برای بازگرداندن این بیمارستان به خدمت دهی برای سلامت مردم، از زحمات دکتر مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکارانش تشکر کرده و دستور فوری برای حل مشکل این بیمارستان را صادر کرد.

رییس دانشگاه علوم ‌پزشکی کرمانشاه نیز در درخواست خود، ضمن تشریح اقدامات دانشگاه برای بازگشت بیمارستان سینا به مجموعه سلامت، خواستار اختصاص مبالغ مورد نیاز برای راه اندازی این بیمارستان با ۱۲۰ تخت بستری توسط وزیر بهداشت شد.

به گزارش ایرنا، این مرکز درمانی با توجه به وضعیت بیماری کرونا در صورت بهره برداری کمک شایانی به درمان بیماران مبتلا خواهد کرد.

وزیر بهداشت عصر پنجشنبه ۲۶ فروردین وارد استان شد و در این سفر ۲ روزه به کرمانشاه قرار است در کارگروه های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شرکت کرده و سپس در جلسه ستاد مبارزه با کرونا که به صورت زنده از شبکه زاگرس کرمانشاه فردا (جمعه ۲۷ فروردین) ساعت ۱۰ پخش خواهد شد، حاضر می‌شود.

به دنبال پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پس از طی مراحل قانونی و حقوقی، سرانجام در ۱۱ بهمن ۹۹ با رای قطعی مراجع قضایی، بیمارستان سینا به دانشگاه علوم پزشکی عودت داده شد.

بیمارستان سینا در سال ۱۳۸۹ از دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه جدا شده و در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته بود.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت اکنون بیش از سه هزار تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.  

error: Content is protected !!