ولایتی: قدردان زحمات پزشکان و مدافعان سلامت هستیم 

به گزارش دوشنبه ایرنا،  علی اکبر ولایتی به مناسبت روز پزشک، با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از تلاش و زحمات مدافعان و مجاهدان سلامت و جامعه پزشکی و درمانی کشور تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به گذشت حدود ۲ سال از شیوع این بیماری افزود: زبان قاصر است از بیان رشادت های پزشکان، متخصصان، پرستان و کلیه کادر  درمانی کشور که در تمام این ایام دشوار و غم انگیز، تمام همت و سلامت خویش را به کار بردند تا سلامت مردم بزرگ ایران را تامین نمایند و در این راه نیز جمعی از این خانواده بزرگ نیز به شهادت رسیدند که نام آنان همواره به بزرگی و فداکاری در اذهان ایرانیان ثبت و ضبط خواهد ماند.
 ولایتی در بخش دیگری از پیام خود با تاکید بر ضرورت یاری رساندن به تیم درمانی کشور تصریح کرد: با گذشت دو سال، پزشکان و تیم درمانی کشور شرایط طاقت فرسایی را متحمل شده اند هر چند کماکان مجدانه و فداکارانه، افتخار آفرین در خط مقدم و میدان مقابله و  مبارزه با این ویروس قرار دارند و ان شاالله هر چه سریع تر شاهد نابودی و ریشه کن شدن این ویروس از ایران و جهان باشیم.
وی همچنین ضمن تقدیر از همه مدافعان سلامت در سراسر کشور، به طور خاص از زحمات تیم درمانی و پزشکان و متخصصان بیمارستان مسیح دانشوری که از اولین روزهای شیوع کرونا در خط مقدم جبهه مبارزه با این ویروس ایستاده اند قدرانی کرد.

error: Content is protected !!