پارک طبیعت پردیسان در روز طبیعت تعطیل است

به گزارش خبرگزاری مهر، به منظور اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا، پارک طبیعت پردیسان برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری تعطیل است. همچنین از عموم شهروندان گرامی درخواست می شود با رعایت مسایل بهداشتی و ماندن در منازل، از تجمع و اطراق در پارک پردیسان بپرهیزند.

سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ بروز رسانی شد

باعنایت به اهمیت جلب مشارکت و نظر مردم برای حفاظت از محیط زیست (شامل: محیط زیست طبیعی، دریایی و انسانی) و به منظور ایجاد پل ارتباطی و بازوی کمکی برای سازمان حفاظت محیط زیست، به ویژه سمن های محیط زیستی، «سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰» به روز رسانی شده است.

این سامانه آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و گزارش‌های زیست محیطی مردم از طریق تلفن‌های ثابت و همراه به صورت شبانه روزی است. هموطنان گرامی می توانند اطلاعات و اخبار خود را از طریق سامانه مذکور اعلام فرمایند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

لازم به ذکر است، اطلاعات تمامی تماس‌ها نزد این سازمان، کاملاً محرمانه خواهد بود. امید است براساس مفاد اصل پنجاهم قانون اساسی، که حفظ محیط زیست را از جمله وظایف تمامی اقشار جامعه دانسته، این مهارت اجتماعی مد نظر همگان قرار گیرد، تا با هشتاد میلیون محیط بان، به توسعه پایدار ایران عزیز دست یابیم.

error: Content is protected !!