پنج هزار طرح بهداشتی در کشور بهره‌برداری شده است

به گزارش ایرنا، بابک فرخی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های حوزه بهداشت استان همدان اضافه کرد: برای بهره برداری از این طرح ها بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع به مساحت طرح های بهداشتی موجود در کشور اضافه شده است.

معاون اجرایی مرکز مدیریت شبکه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی همدان یکی از سه دانشگاه برتر در حوزه اجرای طرح های بهداشتی بوده است.

فرخی ادامه داد: ۲۸۰ طرح بهداشتی در استان همدان بهره برداری شده است و بر این اساس یکی از بهترین دانشگاه های کشور در این حوزه به شمار می رود.

پنج هزار طرح بهداشتی کشور در دولت تدبیر و امید بهره‌برداری شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: بیش از ۶۶ هزار متر مربع به فضای فیزیکی طرح های بهداشتی این استان اضافه شده و اعتباری افزون بر ۱۴۵ میلیارد تومان در این خصوص هزینه شده است.

رشید حیدری مقدم اضافه کرد: با بهره برداری از طرح های باقیمانده در ۳۰ سال آینده در حوزه بهداشت به زیرساخت جدی نیاز نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، ۱۴ طرح بهداشتی استان همدان همزمان با سی و چهارمین آیین پویش “ره سلامت” و بهره برداری همزمان ۶۹۶ طرح بهداشتی در قالب خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات سلامت در کشور از طریق ارتباط زنده تصویری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید.

error: Content is protected !!