چگونه پوست خود را چندین سال جوان تر کنیم؟

جوان سازی پوست همیشه کاری سخت و دشوار بوده است. اما امروزه دستگاه پلاسما  توانسته است تحولی بزرگ در حیطه زیبایی و جوانسازی پوست ایجاد کند.

پلاسما جت نام نوعی تکنیک ایمن جوان سازی پوست می باشد، که به وسیله دستگاهی به نام پلاسما جت انجام می شود. با پلاسما پوست شما چندین سال جوانتر شده و هیچ عوارضی به همراه ندارد.

پلاسما جت روش بسیار خوبی برای کسانی است که افتادگی پلک دارند و میخواهند در کوتاهترین زمان به نتیجه مطلوبی برسند، همچنین این روش برای کسانی که از بیهوشی ترس دارند و نمیخواهند برای زیبایی جراحی انجام دهند نیز روش بسیار مناسبی است.

این دستگاه با عدم انتقال حرارت به بافت های اطراف ناحیه تحت درمان و متمرکز نمودن حرارت بر روی موضع مورد نظر، دارای دقت و ظرافت بسیار بالایی بوده و استفاده از آن جهت انجام عمل های زیبایی بسیار سودمند است و نتایج مطلوب و قابل توجهی دارد.

این روش بدون ایجاد هیچ برش بر روی پوست و بدون نیاز به بخیه، روشی محبوب برای جوانسازی پوست و رفع مشکلات ناشی از کهولت سن می باشد. این تکنیک سرپایی سبب تصعید لایه سطحی پوست اضافه و جمع شدن لایه های تحتانی پوست می شود.

چگونه پوست خود را چندین سال جوان تر کنیم؟

فیلینگز نسل جدید پلاسما و پلکسر میباشد که یکی از موارد برتری فیلینگز نسبت به پلاسما و پلکسر ظریف بودن سری دستگاه است و در نتیجه از دقت بیشتری برخوردار است .

در این روش بافت رویی پوست (یون پوستی) تبدیل به گاز میشود و پوست را برای چندین سال جوانتر میکند و سبب کلاژن سازی پوست و لایه برداری عمقی پوست میشود.

از کاربردهای فیلینگز میتوان به  رفع چین و چروک پلک بالا و پایین، رفع ترکهای پوستی ناشی از چاقی و لاغری و زایمان، رفع خطوط عمیق صورت (خط خنده، خط اخم و…)، رفع جای جوش، اسکار و غیره…، جوانسازی عمیق صورت و شکم و بدن، رفع شلی گردن و صورت، رفع ضایعات پوستی مثل خال های گوشتی و غیره… نام برد.

شما می توانید برای انجام خدمات پلاسما و فیلینگز به سالن زیبایی مهتاب سجادیه در اصفهان مراجعه کنید. 

هم چنین  بهترین خدمات میکرواسکالپ اصفهان، بهترین میکروبلیدینگ اصفهان، بهترین میکروفیلینگز اصفهان،  بهترین میکرونیدلینگ در اصفهان و بهترین هاشور ابرو در اصفهان  را میتوانید در مرکز هاشور مهتاب سجادیه تجربه کنید.

از دیگر خدمات مهتاب سجادیه احداث خانه اپیلاسیون اصفهان میباشد ، که بهترین مرکز اپیلاسیون اصفهان است و کلیه خدمات اپیلاسیون دائم  و اپیلاسیون با خشاب  و وکس صورت در اصفهان را ارائه میدهد.

error: Content is protected !!