کادر درمان فیروزآباد تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین آرگیو در بازدید از بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان افزود: جامعه پزشکی و کادر درمان جزو گروه‌هایی هستند که در زمان شیوع ویروس کرونا، کار بزرگی را انجام دادند.

وی گفت: این افراد در کنار انجام وظیفه، زمانی که نزدیکان و حتی خانواده بیماران مجبور به ترک آنان بودند، از جان خود گذشتند و با تمام وجود در کنار مبتلایان به کرونا ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، عنوان کرد: در حال حاضر ۲۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت قائم (عج) شهرستان فیروزآباد بستری هستند و از دستگاه ونتیلاتور (اکسیژن مصنوعی) استفاده می‌کنند و بیش از ۱۰۰ بیمار نیز در قرنطینه خانگی هستند.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد نیز با تشکر از مساعدت‌های فرماندار گفت: تعامل مجموعه فرمانداری با شبکه بهداشت و درمان در کنترل کرونا بسیار مؤثر بوده است.

خدا بخش چگینی ادامه داد: اقدام و مدیریت شایسته فرمانداری در تعطیلی بازار پیش از سایر شهرستان‌های در برخی مواقع بیانگر همدلی مردم و مسؤولان برای عبور از شرایط فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب است.

فرماندار فیروزآباد در این بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان بازدید و در پایان لوح‌های تقدیر و بسته‌هایی که از سوی یکی از خیران این شهرستان تدارک شده بوده به کادر درمان اهدا کرد.

به گزارش مهر، در حال حاضر شهرستان فیروزآباد در رنگ بندی وضعیت ابتلاء به کرونا در وضعیت نارنجی بوده که از سوی شهرهای همجوار در محاصره وضعیت قرمز قرار گرفته است.

error: Content is protected !!