کار ساخت بیمارستان الزهرا (س) شهرستان باوی آغاز شد

به گزارش ایرنا در این آیین اعلام شد: این بیمارستان در سه طبقه در مساحت ۲۵ هزار مترمربع که زیربنای درمانی آن ۱۳ هزار مترمربع است با اعتبار سه هزار میلیارد ریال ساخته می‌شود.

این مرکز درمانی دارای بخش‌های جراحی، بستری اطفال، زنان و زایمان، داخلی و چشم بوده و همچنین از اتاق عمل جراحی عمومی، چشم، ent، ارتوپدی و مغز و اعصاب برخوردار است.

در این بیمارستان چهار اتاق LDR، هفت تخت آی.سی.یو و هفت تخت سی.سی.یو طراحی شده و نیز دارای کلینیک دندانپزشکی با پنج یونیت، بخش تصویربرداری OPG و بخش رادیولوژی جنرال خواهد بود.

کلینیک‌های چشم، زنان و زایمان، قلب، اطفال، مغز و اعصاب، سی تی اسکن، ام.آر آی، ماموگرافی، ۶ تخت دیالیز، ۱۳ تخت اورژانس، آزمایشگاه و فیزیوتراپی از دیگر امکانات این مرکز درمانی است.

در آیین آغاز ساخت این بیمارستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت اله سید محمد علی موسوی جزایری از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و نمایندگان مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، باوی در شمال اهواز، در سال ۸۹ با تصویب هیات دولت از شهرستان اهواز مستقل شد. این شهرستان به مرکزیت شهر ملاثانی است و شهرهای ویس و شیبان نیز از توابع آن هستند.

error: Content is protected !!