کرونا جان پنج نفر را در جنوب غرب خوزستان گرفت

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان‌زاده شنبه اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۲۰ نمونه گرفته شده در جنوب غرب خوزستان ۴۶ نفر در آبادان، ۳۱ نفر در خرمشهر و ۲۲ نفر مورد مثبت قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در شادگان شناسایی شدند.

وی افزود: از این ۹۹ مورد مثبت جدید ۴۲ بیمار در  آبادان، ۲۸ نفر در خرمشهر و ۲۰ نفر در شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان  به بستری ۱۵۳ بیمار در چهار بیمارستان جنوب غرب خوزستان اشاره کرد و گفت:در روز گذشته ۱۹ بیمار در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری و ۲۳ نفر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد کل موارد مراجعه سرپایی به مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون را ۲۰۰ هزار و ۷۱۸ مورد اعلام کرد و اظهار داشت:از این تعداد ۱۲ هزار و ۶۶۴ بیمار در بیمارستان بستری شدند.

سلمان‌زاده با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک گفت:آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان همچنان سه رقمی است و شهروندان به بهانه گرما نباید از ماسک استفاده نکنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

error: Content is protected !!