کرونا در سمنان روند صعودی دارد/ شناسایی ۵۵ بیمار

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند، تاکید کرد: طی این مدت، ۸۶ بیمار سرپایی جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه مردم باید رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند، تاکید کرد: روند ابتلاء روی نمودار صعودی قرار گرفته و رعایت نکردن شیوه نامه‌ها به نفع سلامتی مردم نیست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه متأسفانه شهرستان سمنان نیز همانند گرمسار در رنگ‌بندی قرمز کرونایی قرار گرفت و قرمز شدن سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه نیز دور از انتظار نیست، تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط در حول و هوش استان سمنان مناسب نیست این خطر وجود دارد تا دیگر نقاط نیز در رنگ بندی به سمت قرمز گرایش پیدا کنند.

دانایی با بیان اینکه روند واکسیناسیون کووید -۱۹ با سرعت خوبی در حال انجام است، گفت: گروه سنی ۶۵ سال به بالا در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نموده و منتظر پیامک باشند تا زمان و محل مراجعه آن‌ها اعلام شود.

به گزارش مهر، سمنان و گرمسار هم اکنون در وضعیت قرمز، میامی، شاهرود و دامغان در وضعیت نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان زرد هستند.

error: Content is protected !!