کرونا همچنان می‌تازد/ به واکسیناسیون در البرز سرعت می‌دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد کرونا استان البرز که پیش از ظهر یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران مقابله با کرونا در استان، اظهار کرد: در این راستا مردم خوب و همیشه همراه البرز و اصناف دلسوز و مسئولیت‌پذیر استان نقش تعیین‌کننده و بسیار مؤثری داشتند.

وی ادامه داد: ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، شرایط بسیار سخت و طاقت‌فرسا بود چراکه هیچ‌کس در دنیا نمی‌دانست ماهیت این بیماری و روش‌های درست مقابله با آن چیست بنابراین همه دچار وحشت شده بودند.

استاندار البرز بیان کرد: تلاش‌های مجاهدانه‌ای در سطح کشور انجام شد و در البرز نیز با اتحاد و انسجامی که بین تمامی مسئولان استان و زیرمجموعه آنها شکل گرفت، اقدامات بزرگی در راستای مقابله با این بیماری شکل گرفت.

وی تصریح کرد: البرز در تأمین مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک، علاوه بر تأمین نیاز استان یار و یاور سایر استان‌های کشور نیز بود و بزرگ‌ترین کارخانه ماسک خاورمیانه در این استان راه‌اندازی شد.

شهبازی خاطرنشان کرد: ورود و خروج جمعیت به البرز حجم بالایی دارد و کنترل و مدیریت این امر به‌ویژه در زمان اعمال محدودیت‌ها کار بسیار سختی بود که با موفقیت انجام شد.

واکسن‌های مطرح ایرانی در حوزه جغرافیای البرز در حال تحقیق و تولید هستند

وی گفت: واکسن‌های مطرح ایرانی در حوزه جغرافیای پرافتخار البرز در حال تحقیق و تولید هستند و برای بنده و سایر البرزی‌ها جای افتخار دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی واکسن تولیدشده در این استان را استفاده کردند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه در دوران شیوع کرونا برای ارائه بهتر خدمات درمانی و بهداشتی، امکانات این حوزه رشد چشمگیری داشت، اظهار کرد: تخت‌های قرنطینه در استان با همراهی سپاه استان در شهرستان‌ها برای پشتیبانی فراهم شد ولی خدا را شاکریم که هیچ‌گاه استفاده نشد.

وی بیان کرد: اکنون با توجه به آمارها، روند شیوع بیماری کاهشی است ولی باید همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهیم تا زمانی که همه واکسینه نشده باشند احتمال آغاز موج جدیدی از کرونا وجود دارد.

شهبازی با تبریک هفته قوه قضائیه تصریح کرد: دستگاه قضا در استان همراهی بسیاری در مسیر توسعه استان دارند و این امر در مقابله با کرونا نیز مشهود بود.

وی خاطرنشان کرد: از همکاری‌های دلسوزانه سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) در استان قدردانی می‌کنم چراکه نظرات و پیشنهادات سازنده ایشان همواره کارگشا بود.

مردم و مسئولان البرز توانستند با مجاهدت و اتحاد مقابل کرونا بایستند

وی گفت: تقدیر ویژه‌ای نیز از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان دارم به خصوص کادر ایثارگر بهداشت و درمان که در این راستا جان‌فشانی کردند.

استاندار البرز اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان و تمامی ائمه جمعه و جماعات البرز برای مقابله با این بیماری همراهی بسیار خوبی داشتند که این همکاری دلسوزانه جای تقدیر و تشکر دارد.

وی متذکر شد: به جد درصدد هستیم که روند واکسیناسیون در البرز سرعت بیشتری بگیرد.

error: Content is protected !!