کلینیک رضایی دامغان با ۵٠ تخت برای بیماران غیر کرونایی تجهیز می‌شود

علی‌اکبر علیزاده شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به‌ دنبال وقوع چند پیک کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون که هر مرتبه منجر به تکمیل ظرفیت بخش عمده تنها بیمارستان دامغان و اشغال قریب‌ به‌ اتفاق تخت های بیمارستانی توسط بیماران کرونایی شده بود، این تصمیم اتخاذ شد. 

وی ادامه داد: هم‌اکنون در پیک پنجم و شرایط بسیار سخت شیوع بیماری کرونا نیز، روند ابتلا منجر به تکمیل ظرفیت بیمارستان ولایت دامغان شده است.

علیزاده اظهار داشت: در حادثه اخیر تصادف اتوبوس در جاده دامغان به شاهرود نیز نبودن تخت خالی در بیمارستان ولایت منجر به انتقال مجروحان به شهرهای همجوار شد که امیدواریم شاهد این گونه حوادث نباشیم و در صورت بروز حوادث مشابه، بتوانیم با این تجهیز به بیماران خدمات لازم را ارائه کنیم. 

وی افزود: با تجهیز این واحد درمانی، مجموعه برادران رضایی می‌تواند تا احداث بیمارستان دوم دامغان، به عنوان یک مرکز درمانی، بیماران غیر کرونایی را تحت پوشش قرار دهد تا مردم دامغان بتوانند با آرامش خاطر به این مرکز درمانی مراجعه کنند. 

علیزاده خاطرنشان کرد: به دنبال این درخواست و طی اعلام ریاست دانشگاه علوم پزشکی سمنان مبنی بر انجام این امر در صورت درخواست، طی تماس با استاندار سمنان، موضوع مطرح شد و وی نیز ضمن تایید این مطلب بر ضرورت انجام آن تاکید و اعلام کرد در صورت درخواست ریاست دانشگاه از شورای تأمین استان، برای اعطای مجوز مشکلی وجود ندارد. 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه درخواست ارسال شده است و امیدواریم در هفته دولت و در آغاز به کار دولت جدید، این عیدی به مردم دامغان داده شود. 

error: Content is protected !!