یک روش مجرب برای "تقویت ریه" و در امان ماندن از کرونا + فیلم

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ با توجه به شیوع شدید بیماری کرونا در سطح کشورمان و افزایش روزانه تعداد جابختگان این بیماری، لزوم بهره‌مندی از دستورالعمل‌های طب سنتی برای پیشگیری، مهار و درمان کرونا بیش از پیش احساس می‌شود.

متاسفانه تا به امروز روش موثری درمانی در نظام سلامت رسمی درمانی کشورمان و جهان بر اساس یافته‌های “پزشکی نوین” برای بیماران مبتلا به کرونا یافت نشده است و همین امر توجه جدی مسئولان ارشد نظام سلامت کشورمان به روش‌ها و پروتکل‌های پیشگیرانه و درمانی طب سنتی را گوش‌زد می‌کند.

تا به امروز بخش زیادی از بیماران مبتلا به کرونا، به دلیل درگیر شدن ریه و اختلال شدید تنفس، جان خود را از دست داده‌اند اما چرا در میان اکثر جانباختگان کرونا، ریه درگیر این بیماری می‌شود و آیا راهکاری برای تقویت ریه با هدف مصونیت از بیماریهای ویروسی مانند کووید ۱۹ بر اساس آموزه‌های طب سنتی وجود دارد؟!

برای پاسخ به این سؤال کلیدی، میزبان “استاد حسین خیراندیش” بودیم و در قالب ویدئویی کوتاه، این پیشکسوت طب سنتی کشورمان به یک راهکار مجرب، ساده و قوی برای تقویت ریه و مصونیت از بیماری‌های عفونی و ویروسی اشاره کرده است:

طب سنتی , کرونا ,

انتهای پیام/

error: Content is protected !!